וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף צ'רלי שין נמשך: מה יהיה הסוף?

עינב שיף

25.2.2011 / 15:31

השחקן המשיך לתקוף את יוצר הסדרה, צ'אק לורי במילים קשות. במקביל, CBS לא תשלם את שכרו של שין לפרקים שבוטלו. האם הגיע סופה של הקומדיה המצליחה בארה"ב?

תעשיית הטלוויזיה בארה"ב ממשיכה לסעור סביב פרשיות צ'רלי שין השונות, כשהשיא הגיע אמש (חמישי, שעון לוס אנג'לס), בעקבות ראיון רדיו הזוי שהעניק שין. השחקן, שאמור להיות בגמילה מסמים ואלכוהול בפעם המי יודע כמה, תקף במילים בוטות וקשות את צ'אק לורי, יוצר ומפיק "שני גברים וחצי" בה מככב שין, באופן שאף זוהה בתקשורת האמריקאית כאנטישמי.

לאחר הראיון, כש-CBS וחברת וורנר בראדרז הודיעו על ביטול המשך העונה של "שני גברים וחצי", שין לא נרגע ופרסם "מכתב פתוח" באתר TMZ, בו הוא ממשיך לסנוט בלורי. "אני לא מאחל לו דבר מלבד כאב", כתב שין, שכינה את לורי "תולעת" והפציר במעריציו לצאת במחאה על הקפאת הסדרה.

צ'רלי שין עם צ'אק לורי. Vince Bucci, GettyImages
היו ימים. שין ולורי, בטקס הוקרה ללורי /GettyImages, Vince Bucci

ההחלטה של CBS לבטל את ארבעת הפרקים הנותרים של "שני גברים וחצי" היא מכה כלכלית עבור שין: ההוליווד ריפורטר ציין כי הרשת, בצוותא עם הפקת הסדרה, וורנר בראדרז, לא מתכוונים לשלם לשין את שכרו על הפרקים שלא צולמו - שכר העומד על פי הערכות על 1.2 מיליון דולר לפרק. אלא שגם צוות הסדרה, הפחות עשיר משין, יספוג מכה קשה שכן גם שכרם לא צפוי להיות משולם. בעבר, אמר שין כי ברצונו לסייע בכספו לתשלום שכר הצוות המושבת, אולם עתה, כשרוח הדברים כה עכורה, ספק אם זה יקרה.

כמו כן, הולכות וגוברות ההערכות ש"שני גברים וחצי", כנראה הקומדיה המצליחה בארה"ב, לא תמשיך לעונה נוספת. כבר עתה, העונה נסגרה אחרי 16 פרקים במקום 24 וקשה לראות כיצד שין, הכוכב הבלתי מעורער שלה, מסוגל להמשיך לעבוד עם לורי. אולם בהתחשב באורח חייו של שין, הדאגה הראשונית היא לבריאותו ורק אחר כך ליכולתו שלא להפוך למל גיבסון הבא, השוואה שעלתה בעיתונות האמריקאית מאז הפרצה הסערה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully