וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין - מל גיבסון הבא?

עינב שיף

25.2.2011 / 16:07

גם אחרי הודעת ביטול הפרקים של "שני גברים וחצי", המשיך השחקן לתקוף בחריפות את יוצרה. בתגובה, CBS מתכוונת לו לשלם את משכורתו ואילו תפקידו בסרט "ליגה לאומית 3" בספק

תעשיית הטלוויזיה האמריקאית סוערת מאז פרסום ראיון הרדיו בו תקף צ'רלי שין את יוצר ומפיק "שני גברים וחצי", צ'אק לורי, בהערה שקיבלה קונוטציה אנטישמית. גם לאחר ש-CBS, הרשת המשדרת את הסדרה המצליחה בה מככב שין ו-וורנר בראדרז, החברה המפיקה את הסדרה, הודיעו כי ארבעת הפרקים שנותרו לעונה מבוטלים, שין לא עצר.

במכתב שפרסם אתר TMZ, המשיך שין לסנוט בלורי וכינה אותו "תולעת" וטען כי היה צריך לסבול את טיפשותו במשך 177 פרקי הסדרה במהלך כמעט עשור. שין אף הפציר במעריציו למחות נגד ביטול הפרקים הנותרים.

צ'רלי שין עם צ'אק לורי. Vince Bucci, GettyImages
ימים אחרים. שין ולורי באירוע הוקרה ללורי/GettyImages, Vince Bucci

CBS ו-וורנר לא נותרו חייבות: הוליווד ריפורטר פרסם כי השתיים לא מתכוונות לשלם לשין שכר עבור הפרקים שבוטלו. שין נחשב לשחקן בעל המשכורת הגבוהה ביותר בטלוויזיה האמריקאית, עם שכר של 1.2 מיליון דולר לפרק. אלא שמי שיספגו מכה כלכלית גדולה יותר אלו חבריו של שין לצוות, שגם הם לא צפויים לקבל שכר קריטי של ארבעה פרקים, שממילא קוצצו משמונה פרקים בעקבות מצבו הבריאותי של שין, הנאבק בהתמכרות לאלכוהול וסמים. בעבר, דיבר שין על רצונו לתרום חלק מכספו להשלמת הכנסה לצוות הסדרה, אולם באווירה העכורה שנוצרה בין שין למפיקי הסדרה, קשה להאמין כי הדבר ייצא לפועל.

בנוסף, הולכים וגוברים הקולות הטוענים כי "שני גברים וחצי", אולי הקומדיה המצליחה בארה"ב, סיימה את דרכה, שכן קשה לראות כיצד שין ולורי יוכלו לעבוד זה לצד זה. אם זה לא מספיק, שין למעשה מסתכן בהפיכתו למל גיבסון חדש, שכן לא מעט גורמים בהוליווד יתנערו ממנו ומהתנהגותו הפרועה, למרות אהבת הקהל הרחב אליו. כריס מורגן, מנכ"ל חברת ההפקות העומלת על "ליגה לאומית 3", סדרת סרטי הבייסבול המצליחה בה כיכב שין, אמר כי אם השחקן ימשיך כך, הוא לא יימצא בסרט הקרוב. "אחרי שעבדתי עם לינדזי לוהן, אני יכול להעיד ממקור ראשון מהן הסכנות שבעבודה עם שחקן מכור", אמר מורגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully