וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום ו': ההמלצות החמות לסוף השבוע

עינב שיף

4.3.2011 / 7:45

למי שלא מוכן להסתפק בארוחה משפחתית ובהייה ב"ארץ נהדרת", זה מה שצריך לעשות בסופ"ש: סרט עם נטלי פורטמן ואשטון קוצ'ר, אלבום של יענקלה רוטבליט ומסיבת רוקנרול

סרט

ככה מנצלים מומנטום: שנייה אחרי שזכתה באוסקר על משחקה בסרט "ברבור שחור", נטלי פורטמן משילה את הדרמטיות של הסרט האינטנסיבי ההוא לטובת קצת פאן עם אשטון קוצ'ר. השניים מככבים ב"קשר לא מחייב" שעולה בסוף השבוע לאקרנים בישראל, בו הם עוסקים באחת התופעות החשובות של שנות ה-2000: היזיזות, או בשמה המוכר – חברים עם הטבות. השניים מגלמים שני צעירים טובי מראה אשר לא מעוניינים בקשר קבוע ומחליטים לבסס את יחסיהם על סקס בלבד. עם זאת, ברור לכל שבהוליווד עסקינן, ומישהו עוד יזיל דמעה בסוף הסרט.

אלבום

יענקלה רוטבליט הוא שם שגור בכל בית מתוכו בוקעים צלילי מוזיקה ישראלית. רוטבליט הוא מחשובי הפזמונאים שצמחו כאן ואיש שעל שמו רשומות קלאסיקות גדולות בביצועם של שלום חנוך, יהודה פוליקר, אריק איינשטיין ועוד. אבל רוטבליט הוא גם אמן סולו מבריק, חריף ואמיץ, שמצליח לטלטל פעם אחר פעם. כך הוא עושה גם הפעם, באלבום "צומת עלעול", אותו הוציא בשבוע שעבר והוא אלבום חובה לכל מי שמעוניין להראות שיש מקום בישראל לתרבות מהזן הגבוהה ביותר. למעשה, נסו להקשיב לו מול הטלוויזיה כשהיא אילמת ותוכלו להבין דברים רבים על ישראל 2011.

מסיבה

באופן פרדוקסלי לגמרי, רוקנרול נופל בין הכיסאות כשזה מגיע לרחבות ולמועדונים: רוב המסיבות בישראל נעות בספקטרום מוזיקלי מסוים למדי, שבו לרוק כמעט ואין מקום. ליין מסיבות ה-C.U.N.T לקח על עצמו בחמש השנים האחרונות לשנות את המגמה הזו, עם מסיבות שלא רק לא מתביישות לנגן שירים של הסטרוקס, ווייט סטרייפס, הליברטינז ועוד, אלא אפילו גאות בכך. כיום מתקיימות המסיבות אחת לחודש במועדון לבונטין 7 בתל אביב ואם אתם באמת רוצים לדעת מה באמת שומעים אוהבי הרוקנרול בלונדון ובניו יורק, כדאי לכם להיות שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully