וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בפרס "קיפוד הזהב" לתיאטרון פרינג'

4.3.2011 / 14:17

ההצגה "המרקיד" של תיאטרון הסמטה זכתה פרס הצגת השנה וכן בפרס המחזאי והמבצע. ארבעה פרסים לאנסמבל ציפורלה

סצנת הפרינג' בישראל חגגה היום (שישי) את טקס פרסי קיפוד הזהב, הפרס המוענק ליוצרי פרינג' על הישגיהם ב-15 קטגוריות שונות. הזוכה הגדולה היתה ההצגה "המרקיד" של תיאטרון הסמטה, שזכתה בפרס הצגת השנה וכן בפרס מחזאי השנה ליואב ברתל, שגם ביים ושיחק בהצגה. "הצגה לשחקן ולקהל שמבוצעת באופן מבריק תוך טשטוש הגבולות בין הבמה הקהל
השחקן החיים והתיאטרון", כך נימקו השופטים את הבחירה. את הפרס ל"מרקיד" העניקה מנכ"לית משרד התרבות, אורלי פרומן. ברתל הוסיף לעצמו פרס גם בקטגורית המבצע הטוב ביותר, המוענקת לאמן אינו בהכרח שחקן.

ההצגה "היצור" של תיאטרון צוותא זכתה בשני פרסים חשובים, האחד לבימוי והשני לעיבוד למחזה. בשתי הקטגוריות זכו במשותף טל ברנר וירון אדלשטיין. מיגל אורבך זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על "חרפות וגידופים" של תיאטרון הנגב ואילו שפרה מילשטיין זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על "חסד" של תיאטרון נוצר מבת ים. מילשטיין היא גם כלת הפרס למפעל חיים של השנה, לצד זכריה טובי.

אנסמבל ציפורלה זכהב-4 פרסים בטקס על המופע האחרון שהעלה, "דרך חגב". הקטגוריות בהן זכה האנסמבל היה פרס הביצוע הקבוצתי הטוב ביותר, המוזיקה הטובה ביותר להצגה, פרס עיצוב התלבושות ועיצוב תאורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully