וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הפצת הסינגלים הדיגיטליים מתחמם

עינב שיף

6.3.2011 / 7:07

לצד המאבק החריף בין החברות פטיפון ללינקטון על הפצת השירים החמים במוזיקה הישראלית, קמה לה חברה שלישית: סינגל נט. "לא באנו להתנצח עם המתחרים", אומרים בחברה

שוק הפצת הסינגלים הדיגיטליים נכנס לכוננות ספיגה נוספת: לצד החברות פטיפון ולינקטון, שכפי שפורסם בוואלה! תרבות, מנהלות מאבק קשה על כל הפצת סינגל בשוק המוזיקה הישראלית, הוקמה חברה חדשה, סינגל נט, אשר מתכוונת גם היא להפיץ סינגלים באופן דיגיטלי למדיה אך גם לקהל הרחב.

את החברה הקימו שי בג'יו, סיגל ולנסי ואילן רביבו ולדבריהם, החברה מכניסה שיפורים שלא היו קיימים אצל שתי מתחרותיה: "אנחנו מגיעים למקומות שאחרים לא הגיעו אליהם קודם", אומר בג'יו בשיחה עם וואלה! תרבות. "הוספנו לאתר אפשרות צ'אט בין אנשי תקשורת שיוכלו לדבר על הסינגלים שהם מקבלים והכי חשוב הוא שאנחנו מאפשרים, בהסכמת האמן כמובן, לשמוע את הסינגלים באתר שלנו עם כל המידע הרלוונטי, כך שהמאזין יכול לקבל תמונת מצב רחבה ונטולת עריכה של הסינגלים שיצאו לשוק בזמן אמת".

אתם נכנסים לזירה שנחשבת גם ככה צפופה. איך המתחרים מקבלים אתכם?

"זו לא תעשיית ברזל או מתכת. כולנו מכירים אחד את השני, פעם היה קשר בינינו ואף פעם לא קיבלנו שום מסר שכדאי שלא ניכנס לעסק.. אין לנו התנצחות או התנגחות עם השוק. אנחנו רואים שהשוק גדל, יוצאים לפעמים 80 סינגלים בחודש ומישהו צריך להפיץ אותם. יש מקום לשפר את השירות, כי אני חושב שהאמן והאמן הצעיר במיוחד, לא מקבל כרגע את החשיפה הראויה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully