וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס: "לתמוך בחרם על ישראל"

עינב שיף

6.3.2011 / 1:14

מנהיג פינק פלויד לשעבר העניק ראיון חריף במיוחד לאל-ג'אזירה בו תקף שוב את גדר ההפרדה ומדיניות ישראל בשטחים. צפו בקטע המלא

זה כבר הפך לעניין שבשגרה, אבל תמיד כואב להיזכר מה רוג'ר ווטרס, אחד המוזיקאים החשובים בעולם, חושב על ישראל, רק חמש שנים לאחר שהופיע בה: ווטרס העניק ראיון נרחב לאל ג'אזירה, בו תקף את ישראל ואת גדר ההפרדה, הנושא המועדף עליו. כמו כן, הכחיש ווטרס מכל וכל את האשמתו כאנטישמי בעקבות דימויים שהעלה במופע שלו, בו הוא מבצע את כל האלבום "The Wall".

"החלטתי לקרוא לחבריי האמנים להצטרף לחרם על ישראל", אמר ווטרס בראיון. "ישראל מעמידה פנים כאילו היא רוצה שלום, אבל בינתיים היא זורקת אנשים מהבתים שלהם, כל הדיבורים האלו נעשים בזמן שהם משתלטים על האדמות. אני מודאג מזה. אבא שלי למד בירושלים והוא היה מודאג כבר אז, עוד לפני המלחמה והשואה, ממה שקורה שם".

"יש תנועה בישראל שאנחנו לא שומעים עליה בארה"ב של סרבנות", אמר ווטרס. "אנשים שלא רוצים לשרת בצבא ועוזבים את חיל האוויר. יש אלפי אנשים שמאמינים שהממשלה שלהם היא אימפריאליסטית וטועה. מי מאיתנו שלא בישראל שלא חושב שהמדיניות של ישראל מוטעה - אנחנו לא אנטישמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully