וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד טיבי: "יש מסע צלב נגד מוחמד בכרי"

שני גורקביץ'

7.3.2011 / 9:24

חבר הכנסת הגיע לבית המשפט העליון לתמוך בשחקן-במאי, לקראת הדיון בתביעת הדיבה נגדו ונגד הסרט "ג'נין ג'נין". "אני מקווה שהוא ימצא מזור בבית המשפט"

"יש מסע צלב נגד מוחמד בכרי. אני מקווה שהוא ימצא מזור כאן בבית המשפט העליון", כך אמר הבוקר (שני) ח"כ אחמד טיבי, אשר הגיע לתמוך בשחקן והבמאי מוחמד בכרי בדיון בעניין תביעת הדיבה נגדו, שתעלה הבוקר לשולחנם של שופטי בית המשפט העליון.

התיק שיידון היום הוא התביעה הוותיקה של חיילי המילואים שלחמו בג'נין במהלך מבצע "חומת מגן", המבצע שבעקבותיו יצר בכרי את סרטו השנוי במחלוקת. התובעים הפסידו בבית המשפט המחוזי, לאחר שנפסק כי אכן היתה הוצאת לשון הרע, אך נגד ציבור ולא נגד פרטים ולכן לא ניתן לחייב את בכרי בעונש. לערעור הצטרף משרד היועץ המשפטי לממשלה, בהחלטת היועץ לשעבר מני מזוז.

"אם בכרי היה בוחר לעשות סרט שלא מתיימר להיות דוקומנטרי ומשקף את המציאות, ואלמלא הוא היה מפרסם בסרט לשון הרע כל כך נוראית, הוא לא היה נתבע", אמר עו"ד אמיר טיטנוביץ', המייצג את התובעים בשיחה עם וואלה! תרבות. "לתובעים לא היה שום דבר נגדו, הם לא הכירו אותו. בעיניהם הוא היה שחקן מוכשר וחבל שהוא לא נשאר בגדר שחקן מוכשר אלא בחר לעשות סרט שייחס לחיילי צה"ל ביצוע של פשעי מלחמה מזעזעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully