וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין פוטר מ"שני גברים וחצי"

עינב שיף

7.3.2011 / 23:40

השחקן, שבשבועיים האחרונים משגע את ארה"ב במלחמה מול וורנר בראדרז, מפיקת הסדרה המצליחה בכיכובו, פוטר על ידה לאלתר. שין בתגובה: "אלו חדשות מעולות"

צ'רלי שין אף פעם לא ידע מתי לעצור וכנראה שאפילו הוא הגדיש את הסאה: חברת וורנר בראדרז הודיעה היום (שני) כי החוזה עם השחקן בטל וכי שירותיו בתוכנית "שני גברים וחצי" הסתיימו באופן סופי. בהצהרה ששחררו וורנר נאמר כי הפיטורים נעשו לאחר "מחשבה מרובה" וכי הם מידיים. על פי מכתב לעורכי דינו של שין, וורנר בראדרז טוענת כי שין הפר את החוזה עמה בהתנהגותו ועל כן היא זכאית לסיים את ההתקשרות עמו.

"אלו חדשות מעולות", אמר שין ל-TMZ בתגובה ראשונה. "הם ממשיכים להפר חוזה. עכשיו אוכל לקחת את כל המיליונים ולא להביט בזין הזה (במקור - Whatiscock והכוונה ליוצר הסדרה, צ'אק לורי - ע.ש) ולא אצטרך ללבוש חולצות מטופשות כל עוד המכשף הזה במימד היבשתי".

בהצהרה לא נאמר דבר לגבי עתידה של "שני גברים וחצי" הוותיקה, הנחשבת לקומדיה הנצפית ביותר בארה"ב. מקור בוורנר בראדרז אמר לאתר TMZ כי טרם הוחלט האם הסדרה תימשך או לא. תגובתה של חברת CBS, המשדרת את התוכנית המניבה לה רייטינג רב, טרם נמסרה.

בשבועיים האחרונים ניהל שין מלחמה של ממש בכלי התקשורת מול וורנר בראדרז ו-CBS, לאחר שאלו ביטלו את שארית העונה של "שני גברים וחצי" בעקבות התנהגותו של שין, שכללה שימוש בסמים, אלכוהול, בילוי עם כוכבות פורנו והשיא - עימות מתוקשר עם יוצר הסדרה, כולל הערות שנחשדו כאנטישמיות. שין התראיין כמעט בכל כלי תקשורת בארה"ב - רדיו, טלוויזיה ואף תוכנית אינטרנט משלו שהעלה - ובה תקף את מפיקי "שני גברים וחצי" על התנהלותם מולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully