וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוויזיון 2011: דנה אינטרנשיונל חוזרת לייצג את ישראל

הזמרת שכבר זכתה בתחרות האירופאית גברה על שאר המתמודדים עם השיר "Ding Dong" והיא תיסע לתחרות שתיערך בגרמניה. אינטרנשיונל: "אני מתרגשת כמו ילדה"

דנה אינטרנשיונל נוסעת שוב לאירוויזיון. הזמרת שזכתה בתחרות בשנת 1998 עם השיר "דיווה" תשוב לתחרות שתיערך בגרמניה עם השיר "Ding Dong" לאחר שגברה על 9 מתמודדים בקדם אירוויזיון שנערך אתמול (שלישי) בהיכל התרבות בראשון לציון.

"אני מתרגשת כמו ילדה קטנה, אני מאושרת נורא היה לי חשוב לייצג את ישראל כי התחרות בגרמניה ואני רוצה לנסות להציג פן יפה יותר, ליברלי ואחר של ישראל", כך אמרה אינטרנשיונל עם הזכייה לוואלה! תרבות. "אני נורא מקווה שאצליח לעשות את זה ושלא אפסיד".

בכך, מסתיים המשדר וכן הלייב בלוגינג שנוהל כאן בוואלה! תרבות. תוכלו לצפות בשידור החוזר שלו ולראות את כל הדברים והתגובות מתוך הלייב בלוגינג על ידי לחיצה על כפתור הפליי. תודה לכל מי שהשתתף.

מתוך קדם אירוויזיון 2011. ברני ארדוב
איך הם העבירו את זה איך? אקי אבני ושירי מימון/ברני ארדוב

מהלך הקדם

האירוע נפתח במחרוזת של הווקה פיפל, ההרכב הווקאלי המצליח שערך מחרוזת משעשעת של שירי אירוויזיון מכל הזמנים, ישראלים ולועזיים. לאחר מכן ביצעו אקי אבני ושירי מימון את "לפעמים" ופתחו בנאום תודה נרגש לראשון לציון, העיר המארחת. המתמודדת הראשונה היא עדי כהן, שמבצעת את "רק על אהבה". לאחר מכן עלו Knob שביצעו את "Loving It".

הביצוע הבא היה של חן אהרוני שפישל מעט עם הפייבוריט "אור". אחריו עלתה עידית הלוי עם "It's My Time" והביצוע המוצלח ביותר של הערב עד כה היה של התקווה 6 - עם "הכל סבבה". ניקי גולדשטיין מעט הביך את עצמו עם "אמריא איתך" בסטייל טום ג'ונס מעושה מעט. המבצעת השביעית בתחרות שטסה במהירות היתה סיון, שביצעה את "קח אותי". הבאים בתור הם מיכאל ושמרית גריילסאמר שהגדילו והביאו פנטומימאי (!) לביצוע של "טו דו דו דו".

מתוך קדם אירוויזיון 2011. ברני ארדוב
הפישול כנראה השפיע. חן אהרוני/ברני ארדוב

המבצעת התשיעית היתה הזוכה, דנה אינטרנשיונל, שעלתה לבמה עם שמלה שהיא יותר מתזכורת לשמלת הנוצות המפורסמת מהאירוויזיון בו זכתה עם "דיווה". הביצוע עצמו, לשיר "Ding Dong" היה מינורי למדי. הביצוע האחרון היה של כרמל אקמן עם "נוסעת אל געגועיי" שהיה נחמד למדי.

מתוך קדם אירוויזיון 2011. ברני ארדוב
בסוף זו תמיד היא, כנראה. דנה אינטרנשיונל./ברני ארדוב

לאחר שלב הביצועים עבר המשדר לשלב קטעי הקישור, שקשה להגדירו אלא כביזאר שפגע בזרימה היפה של הפקת המשדר עד כה, שהצליחה לדחוס עשרה שירים בתוך שעה. רק כשנשמע "זודיאק", במהלך עוד מחרוזת שירי אירווזיון, אחת מבין לא מעט שהיו בערב, ניתן היה לנשום לרווחה, לפחות עד ששרהל'ה שרון חזרה לאכול את הראש בנקודת ההצבעה הראשונה. לאחר סיום ההצבעה בנקודות השונות, הגיעה ההצבעה אל חבר השופטים ולאחר מכן השופטים הכריזו על הזוכה הגדולה.

*עדכון ראשון: 20:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully