וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשטון ג'ונס, המודחת מ"אמריקן איידול": "הרגשתי שאודח"

שני גורקביץ'

13.3.2011 / 7:00

אשטון ג'ונס, המודחת הראשונה של "אמריקן איידול", מספרת על ההופעה האחרונה שלה בתוכנית, על השופטים ועל העתיד. בלעדי

"לא תודה, אני לא חוזרת לעבודה שלי בנאשוויל. עזבתי אותה ועזבתי אותה לתמיד. עבדתי ועבדתי ועבדתי כל חיי ועכשיו זה הזמן שלי להיות האמן והפרפורמרית שאלוהים התכוון שאהיה מזמן", כך אמרה בסוף השבוע אשטון ג'ונס, המודחת הטרייה של "אמריקן איידול", בשיחה עם וואלה! תרבות לאחר ההדחה.

התוכנית האמריקאית הגיעה השבוע לשלב הנבחרת, וג'ונס (בת 25) היא הראשונה ללכת הביתה מבין 13 המתמודדים הסופיים. המשימה השבוע היתה לשיר שירים של אמנים שהמתחרים מעריצים. ג'ונס בחרה את "When You Tell Me That You Love Me" של דיאנה רוס, ואחרי ביצוע קצת מפוחד - הודחה.

השיר שבחרת אולי לא הכי מוכר, אבל הוא לא כזה עלום כמו הבחירות של המשתתפים האחרים. את חושבת שהתוצאות היו אחרות אם היית בוחרת שיר אחר?

"כשאני חושבת על זה עכשיו, אני יודעת שהיתה סיבה שבגללה בחרתי את השיר הזה. הקשבתי לכל השירים של דיאנה רוס והשיר הזה דיבר אליי בצורה שהרגישה לי קשורה מאוד לחיי ולרגשות שלי ולאמונה שלי ולאהבה שיש מסביבי מכל המעריצים, מהמשפחה שלי ומהחברים. כששרתי את השיר הזה, המילים הן אלו שדיברו אלי".

ג'ניפר לופז. Jason Merritt, GettyImages
"תמיד היה לה משהו אמיתי להגיד שהגיע מתוך הנשמה שלה". ג'ניפר לופז/GettyImages, Jason Merritt

לדברי ג'ונס, הביצוע שלה עוד יהיה להיט גדול: "אולי אמריקה לא הרגישה את זה כמו שאני הרגשתי את זה, אבל אני מקווה שעכשיו כשזה ב-iTunes אנשים יוכלו להוריד אותו וזה ייגע בהם כמו שזה נגע בי".

מה היתה העצה הטובה ביותר שקיבלת מהשופטים?

"לג'ניפר לופז תמיד היה משהו אמיתי להגיד שהגיע מתוך הנשמה שלה וידעתי שזה מתוך הנשמה שלה. היא תמיד אמרה לי: 'את מדהימה, את תגיעי רחוק, אל תפסיקי. אני יודעת שיש לך את זה, אני רואה את זה, אני רואה את זה!'. ואז אתמול היא אמרה לי שבעסקי המוזיקה, השיר הוא הדבר הכי חשוב. 'אפילו כשאת עושה את האלבום הראשון שלך, תוודאי שזה להיט לפני שאת מוציאה אותו כי זה מה שאמריקה תזכור. שירים טובים לעולם לא ייעלמו'. זו העצה הכי טובה".

תארי את סטיבן טיילר במילה אחת?

"נהדר. הוא היה נהדר בבגדים שלו, בנעליים שלו, בהכל. ולא היה לו איכפת ממה שאנשים ראו, הוא אמר את מה שהיה על ליבו, והחלק הארי שלהם היה נכון. ומאחורי הקלעים הוא האדם הכי צנוע ומתוק שיש".

בילית הרבה זמן עם המשתתפים האחרים. אילו מערכות יחסים התפתחו שם, את חושבת שתשמרי על קשר איתם?

"ברור שכן. אנחנו נישאר בקשר. יש לי את הטלפונים שלהם, אנחנו חברים ממש טובים. אף פעם לא חשבתי שיכולים להיות לי כל כך הרבה חברים טובים".

סטיבן טיילר. David Becker, GettyImages
"הוא היה נהדר בבגדים שלו, בנעליים שלו, בהכל". סטיבן טיילר/GettyImages, David Becker

"העצה שלי לכל מי שמנסה להצליח בעסק הזה היא אל תסתכלו על הבלוגים", הוסיפה ג'ונס ואמרה, "אל תקראו את ההערות השליליות עליכם, כי זה יערער את הביטחון שלכם ואני למדתי את זה על בשרי. את חייבת להישאר ממוקדת ואת צריכה להקיף את עצמך באנשים שבטוחים בך ואנשים שיקרינו חיוביות כי בסוף זה מה שיהפוך אותך לאמן טוב ופרפורמר טוב".

כשהודיעו לך שאת הולכת הביתה את נראית ממש סובלת, כואבת. איך הרגשת?

"זה לא היה כאב, זה היה יותר הקושי לעזוב את הבמה ואת החברים החדשים שלי. אני תמיד חייבת להוציא את זה החוצה, למרות שהדברים שעברתי בחיים שלי הפכו אותי לאדם חזק מאוד, אבל לפעמים אתה פשוט צריך להוציא דברים החוצה. אתה צריך לחלוק את הרגשות שלך. אני אדם אמיתי בדיוק כמו אמריקה. אני פשוט אשטון, אני מנאשוויל, ולפעמים את פשוט לא יכולה לעצור את עצמך. בכיתי בגלל כל החוויות שעברתי בתוכנית. לא האמנתי כמה רחוק הגעתי".

ומה לגבי זה שאת האדם הראשון שהודח?

"זה לא תמיד דבר רע להיות הראשון שמודח. זה יכול להיות טוב. כי כל מה שקיבלתי בתוכנית אני אקח ואשתמש בו לקריירה, וכלום לא יוכל לעצור אותי, אני מרגישה שזה הכל בתוכניות של אלוהים".

הגעת לנבחרת הסופית בגלל בחירת השופטים ולא בגלל שהקהל הצביע עבורך. היו לך חששות לגבי זה? חשבת שתהיי בשלושת המקומות האחרונים בתוכנית הזו או שהופתעת?

"לא, זו לא היתה הפתעה. היתה לי הרגשה שזה יקרה. יש כל כך הרבה אנשים מוכשרים בתוכנית הזו. ולמרות העובדה שהיו לי הכי פחות קולות והכי פחות מעריצים, עדיין הייתי חלק מהקבוצה הזו, עדיין הייתי שם. השופטים ראו בי משהו שלא ידעתי שיש בי, אז זה לא פגע בי בכלל. זה לא אומר שאין לי מעריצים, זה פשוט אומר שיש לי הכי פחות מכולם. אני רק שמחה שזכיתי להיות בתוכנית".

חשבת שהשופטים ישתמשו בעזרה שלהם ויצילו אותך מהדחה?

"הרגשתי שזה הזמן שאודח, באמת באמת. בגלל זה אמרתי לנשים של האיפור והתלבושות שאני רוצה מוהוק היום, אמרתי להם: 'תסדרו לי את השיער גבוהה, אני הולכת ליהנות. כי מה שלא יקרה – אם אני הולכת, אני הולכת בכיף ובפיצוץ'. ראיתי את ההופעות ובאמת היה לי ממש כיף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרגיש את ג'ו קוקר בכל הגוף. קייסי אברמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבחינה זו, ג'ונס באמת צודקת. רוב ההופעות בתוכנית הראשונה של הנבחרת היו מעולות, והראו בחירה מצוינת ומגוונת של השופטים רנדי ג'קסון, סטיבן טיילר וג'ניפר לופז. רוב ההערות שלהם היו התפעלות ואושר. מלבד הופעתה המפוחדת של ג'ונס בתוכנית הגמר, בלטו לטובה גם פול מקדונלד ששר את "Come Mess Me Up" של ריאן אדמס בליווי ריקוד שיכול בקלות להתחרות בביצועים של טום יורק בקליפ האחרון של רדיוהד.

גם הביצוע של קייסי אברמס ל-"With A Little Help From My Friends" של ג'ו קוקר גרף מחמאות רבות וכולם דיברו על זה שאי אפשר לשיר את קוקר בלי להרגיש את זה בכל הגוף. ובכן, כנראה שהוא הרגיש את זה יותר מדי כי את המשך הערב ואת זה שאחריו הוא בילה – בפעם השנייה מזה שלושה שבועות – בבית החולים, שם טופל בעקבות דלקת במעי הגס ממנה הוא סובל, והחמיץ את תוכנית ההדחה.

בשבוע הבא צפויה תוכנית עם אווירת סוף אייטיז-תחילת ניינטיז כבדה ביותר, כיוון שהמשתתפים הונחו לבצע שירים מהשנה בה נולדו. וואלה! תרבות מחכה ל-"November Rain".

"אמריקן איידול 10" משודרת ב-yes Drama בכל חמישי ושישי, 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully