וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס קופר וטום ווייטס הוכנסו להיכל התהילה של הרוקנרול

15.3.2011 / 9:09

קופר הגיע עם נחש על הצוואר, ווייטס זכה להצגה מרגשת מניל יאנג, פול סיימון פרגן לניל דאימונד שנכנס גם הוא ואפילו אלטון ג'ון פירגן

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט)

טקס הכנסת המוזיקאים להיכל התהילה של הרוקנרול תמיד מספק רגעים יפים, וכך גם היה הלילה (שני, שעון ארה"ב) בניו יורק, בטקס ה-26 בו הוכנסו להיכל התהילה טום ווייטס, ניל דאימונד, אליס קופר, זמרת הבלוז דארלין לאב, היוצר ד"ר ג'ון וגם ליאון ראסל, שזכה לפרס על מצוינות.

השואו של הערב, כמובן, היה שייך לאליס קופר, השוק-רוקר הבלתי נלאה שזכה לכבוד המגיע לו. קופר הופיע מאופר כמיטב המסורת והוסיף לכך נחש שהיה כרוך על צווארו. "תמיד היינו להקת רוק כבוד, רק רצינו לעצב אותו אחרת", אמר קופר, שהוצג על ידי רוב זומבי שקרא לקופר ולהקתו "כנופיה רצחנית שנראיתה כמו דראג-קווינס". לאחר מכן, ביצע קופר את "School's Out", המנון רוקנרול נצחי ומרגש.

אליס קופר. Michael Loccisano, GettyImages
עם הנחש על הצוואר. קופר בטקס/GettyImages, Michael Loccisano

הרגע היפה הבא היה הצגתו של טום ווייטס, משורר הביבים האולטימטיבי בן ה-61 שאולי מעולם לא הוציא להיט, אבל הפך לאייקון ומודל לחיקוי בקרב יוצרים רבים וגם בעל קהל מעריצים לא קטן. "הוא אדם בלתי ניתן לתיאור ואני צריך לתאר אותו", כך הציג אותו ניל יאנג שחיבק את ווייטס בחום לאחר מכן. "אומרים שאין לי להיטים ושקשה לעבוד איתי", אמר ווייטס. "ואומרים את זה כאילו זה דבר רע!". לאחר מכן הוסיף ווייטס משפט אופייני לתיאור היצירה שלו: "שירים הם פשוט דבר מעניין לעשות עם האוויר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניל יאנג עם טום ווייטס. Michael Loccisano, GettyImages
דבר מאד מעניין לעשות עם האוויר. ווייטס עם ניל יאנג/GettyImages, Michael Loccisano

הזמר הוותיק ניל דאימונד זכה להיכנס סוף סוף למועדון המכובד של חברי היכל התהילה ופול סיימון, היוצר שהציג את דאימונד בטקס, תהה "מדוע זה לקח זמן כה רב?". דאימונד, בעל להיטים רבים, התייחס לאמירה הזו ושאל את הקהל "האם יש פה מישהו שעבדתי איתו שיודה שזה באמת לקח זמן רב?".

ניל דאימונד. Michael Loccisano, GettyImages
למה זה לקח כל כך הרבה זמן? ניל דאימונד/GettyImages, Michael Loccisano

לצד הנכנסים הרבים, טרחה תעשיית המוזיקה בארה"ב לפרגן גם ליוצר ליאון ראסל, שקיבל פרס מפעל חיים למצוינות. מי שהציג את הפרס ליוצר האקסצנטרי היה שותפו המוזיקלי לאלבום המצוין "The Union" מהשנה שעברה, אלטון ג'ון, שבאלבום זה סיים סכסוך בן 38 שנים עם ראסל. "הוא האליל שלי", אמר ג'ון הנרגש.

אלטון ג'ון. Michael Loccisano, GettyImages
מחווה לאליל. אלטון ג'ון/GettyImages, Michael Loccisano

הצגות יפות נוספות היו לחברים החדשים בהיכל התהילה, היוצר ד"ר ג'ון שהוצג על ידי ג'ון לג'נד וגם לדארלין לאב, זמרת בלוז-פופ שהוצגה על ידי בט מידלר וזכתה להופעת אורח של ברוס ספרינגסטין בביצוע ל-"Zip-A-Dee-Doo-Dah" הקלאסי של דיסני ולהשתתפות של מידלר בביצוע של "He's a Rebel" של The Crystals, הרכב שהפיק פיל ספקטור ושלאב היתה חברה בו. לאב, שתבעה לימים את ספקטור על תמלוגים שלטענתה הגיעו לה, טרחה להודות למפיק הכלוא על שגילה את כישרונה.

ברוס ספרינגסטין עם דארלין לאב. GettyImages
טוב שיש מעריצים כאלו. ספרינגסטין עם דארלין לאב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully