וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים 2011: המדריך המלא - יום ראשון

שני גורקביץ'

16.3.2011 / 9:57

סדנאות להורים וילדים במוזיאון הרצליה

פעילויות להורים ולילדים בני 5 ומעלה במוזיאון הרצליה לאמנות: משחק והתנסות בתערוכות המוזיאון ובסדנאות באמצעות משחקים ופעילויות.

שעה: 10:00 עד 12:00
מקום: מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, רחוב הבנים 4 בעיר
מחיר: כרטיס לילד 40 שקלים, וילד נוסף 30 שקלים. ממולץ להירשם מראש כיוון שמספר המקומות מוגבל

סדנאת גיבורים במוזיאון בת ים

סדנא בה ייצרו הילדים עבודות אמנות שעוסקות בזהות ובפנטזיה, במטרה לאפשר להם את החופש והדמיון להמציא את עצמם כמישהו אחר דרך פעולות יצירה שונות כגון בניית מסיכות ואביזרים מעיסת נייר, הכנת תפאורה ורקע בעזרת דפים, בדים וצבעים שונים וכמובן הכנת תחפושת מתאימה.הסדנא תימשך ארבע שעות והיא מותאמת לשתי קבוצות גיל שונות.

שעה: 10:00 עד 14:00
מקום: מוזיאון בת-ים ברחוב סטרומה 6 בעיר
מחיר: כרטיס כניסה לילד יעלה 25 שקלים

"מה קורה עם שבתאי?"

הצגת הילדים "מה קורה עם שבתאי?" של תיאטרון קליפה מגוללת את סיפורו של שבתאי, הכלבלב השובב. ההצגה רצה כבר שלוש שנים ומיועדת לילדים בני 3-6. לרגל החג במהלך המופע יחולקו הפתעות לילדים.

שעה: הצגה ראשונה בשעה 10:30 ושנייה ב-12:00
מקום: בית קליפה ברחוב הרכבת 38 בתל אביב
המחיר: 60 שקלים

פורים מלכותי במוזיאון ארץ-ישראל בתל אביב

המוזיאון יציג פריט מיוחד, הכתר ההיסטורי שנוצר בידי צורפים מומחים לפני 82 שנים והונח על ראשה של חנה פולני, שגילמה את אסתר המלכה העברייה בנשף הפורים שנערך בעיר ב-1929. במקביל ייערכו במקום סדנאות הפעלה ויצירה לכל המשפחה, וסדנת קומיקס בעקבות סמלי החג ודמויות המגילה.

שעה: 10:30
מקום: מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב
מחיר: 30 שקלים לכרטיס לילדים, 10 שקלים למבוגר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אופרה של עדלאידע באשקלון

אלפי צועדים, אמני רחוב ודמויות על קביים ישתתפו בעדלאידע המסורתית של אשקלון שתיערך השנה תחת הכותרת "אופרה של עדלאידע". התהלוכה תעבור ברחבי העיר עם מיצגי ענק בהשראת האופרות הגדולות ("אאידה", "חליל הקסם", "פנטום האופרה" ועוד), כאשר לאורך המסלול יוצבו במות בידור ויתקיימו מופעים, הצגות והפעלות לילדים. בנקודת הסיום יתקיים קרנבל פורימי ענק, עם קוסמים, ליצנים וצוותי בידור כאשר על הבמה המרכזית יופיעו יובל המבולבל, יעל דואני וצוות הופ.

שעה: 11:00
מקום: התהלוכה תצא מבית הספר למדעים ברחוב אלי כהן באשקלון ותעבור ברחובות המרכזיים.
מחיר: חינם

מהומה פורימית במבצר העתיק אפולוניה

סיורים מודרכים סמוך לשרידי המבצר הצלבני באפולוניה, יוכלו הילדים לפגוש את האל הצידוני רשף והלוחם הצלבני שלחם ונפצע בקרב ארסור, לצידו של המלך ריצ'רד לב הארי. בנוסף, ייערך מופע דרבוקומניה, בו יבוצעו שירי החג באמצעות תופים וכלי הקשה, שופר וחצוצרות בהשתתפות ההורים והילדים שבסופו אף תיערך תהלוכת תופים. במקום יפעלו גם סדנאות יצירה. ממולץ להגיע מחופשים כמובן.

שעה: 11:00-15:00
מקום: הגן הלאומי אפולוניה
מחיר: 27 שקלים למבוגר ו-14 שקלים לילד

"כמויות" של אוהד נהרין במרכז סוזן דלל בתל אביב

לרגל פורים יבצעו אוהד נהרין ואנסמבל בת-שבע את המופע לכל המשפחה "כמויות" במרכז סוזן דלל בתל אביב. המופע נערך כשהקהל יושב ומקיף את זירת המחול מארבעה צדדים, כך שמתאפשרת קירבה פיזית אינטימית אל הרקדנים ומעורבות של הקהל במופע. מתאים לילדים מגיל 6 ומעלה.

שעה: 11:00
מקום: מרכז סוזן דלל בתל אביב
מחיר: 70.00 שקלים

קריאת מגילה אלטרנטיבית של אנשי בינ"ה בתחנה המרכזית בתל אביב

קריאת מגילה אלטרנטיבית של ארגון בינ"ה שתתקיים בתחנה המרכזית בתל אביב לצד זו השנתית של אנשי חב"ד. לאירוע מוזמנים אנשים שלא לוקחים חלק בקריאת המגילה המסורתית, כגון נשים ועובדים זרים. את הקריאה תוביל טובה בירנבאום, מעל במה שתוקם בקומת האוטובוסים הסואנת, ובמקביל תתרגם האמנית תמר חלוצי את המגילה לשפת הסימנים

שעה: 11:00-17:00 בכל שעה עגולה
מקום: הקומה השישית בתחנה המרכזית בתל אביב
מחיר: חינם

העדלאידע של חולון חוגגת עשור למוזיאון הילדים בעיר

העדלאידע בחולון תציין השנה עשור למוזיאון הילדים בעיר ותיערך בסימן "ואהבת לרעך כמוך". במות עם חייזרים, קוסמים, הרים מושלגים, ינשול שעשוי מ-10,00 פרחים צבעוניים ועוד סממנים בולטים של העיר ישתתפו בתהלוכה לצד רקדנים שירקדו בשפת הסימנים, מצעד כלבי נחייה, ומאות אמנים, תזמורות, מתופפים, רקדנים, מתעמלים ואפילו אקרובטים משבדיה שיעשו סנפלינג מגג בית העירייה. מופע חימום ייערך כשעה לפני תחילת התהלוכה.

שעה: 12:00
מקום: התהלוכה תתנהל לאורך רחוב סוקולוב בחולון ועד לרחוב וייצמן פינת רחוב גולומב בעיר.
מחיר: חינם

הופעה של רד בנד ותחרות תחפושות

מסיבת ריקודים לכבוד פורים, עם תחרות תחפושות והופעה של רד בנד בברלה מיוזיק קלאב בקיבוץ להבות חביבה. הזוכה בתחרות יקבל כרטיס חינם לכל ההופעות בחודש אפריל.

שעה: 22:00
מקום: הברלה מיוזיק קלאב בקיבוץ להבות חביבה
מחיר: 70 ל-300 המזמינים הראשונים ו-80 לאחר מכן

קרנבל פורים במיני ישראל

פארק המיניאטורות מיני ישראל, יערוך קרנבל פורים ססגוני במהלך פורים. בכל יום יערכו 3 תהלוכות ענק ברחבי הפארק, בשילוב מוזיקה חיה, תיאטרון רחוב ודמויות מרהיבות. במקביל יהיו במקום מיצגי ענק של אופניים, מרכבה, גלגל תופים, וסימולטור מטוס. מגוון הפעלות היתוליות נושאות פרסים, שוק איכרים ויריד אמנים, וכמובן תחרות תחפושות שהזוכה בה יקבל כרטיס לסרט תלת מימד, כרטיס לסימולטור טיסה, נסיעה בכרכרה רתומה לסוס ועוד.

שעה: 10:00-18:00
מקום: מיני ישראל ליד לטרון
מחיר: כרטיס כניסה לילדים בני שנתיים עד 5 עולה 24 שקלים, בני 6-18 יכנסו במחיר 59 שקלים ומבוגרים ישלמו 79 שקלים לכרטיס.

מסיבה מצרית אותנטית בצוותא

בצוותא חוגגים את סיפורי אלף לילה ולילה ברוח מצרית, בהשתתפות היבה בטחיש מכוכב נולש, שתבצע שירים של אום כולתום, עבד אל חלים חאפז ומוחמד עבד אלווהאב, ברוח הסרט הערבי של ימי שישי ובאווירה פורימית בליווי נגנים, עם ריקודי בטן ותלבושות אוריינטליות. לאחר ההופעה תיערך חאפלה עם להיטים מצריים מכל הזמנים ורקדניות בטן. הקהל מוזמן להתחפש בהתאם.

שעה: 21:00
מקום: אולם צוותא באבן גבירול 30 בתל אביב
מחיר: הכרטיסים יעלו בין 80 ל-100 שקלים

נשף פורים 2011 של בצלאל

נשף פורים המסורתי של האקדמיה לעיצוב ואמנות בצלאל ייערך השנה תחת הכותרת "המפלצת חוזרת" בסימן פלישת האמנים, כאשר בניין האקדמיה בו יתקיים הנשף יתמלא בעבודות של תלמידי אמנות מרחבי העיר מתוך כוונה לאתגר את הגבולות בין האמן לקהל. באירוע יהיו חמישה חללים לפי נושאים: במה מרכזית עם די ג'י מאש, עדי נוימן מול גילי סער ועוד. חלל הגאווה בו ייערך גם מופע דראג, האסם בו תהיה מסיבה בלקנית, חלל דאב אל וואד עם 8Bit, Hamsta ועוד וחלל קצה העולם בו ינגנו Digital Me ו-Schoolmaster.

שעה: 22:00 עד הבוקר
מקום: באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בקמפוס הר הצופים בירושלים
מחיר: הכניסה רק לסטודנטים לאמנות מירושלים וחבריהם שירכשו את הכרטיסים באמצעותם. מחיר לסטודנט 60 שקלים, מחיר לחברים 80 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully