וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים 2011: המדריך המלא - יום שני

שני גורקביץ'

16.3.2011 / 9:56

סדנאת גיבורים במוזיאון בת ים

סדנא בה ייצרו הילדים עבודות אמנות שעוסקות בזהות ובפנטזיה, במטרה לאפשר להם את החופש והדמיון להמציא את עצמם כמישהו אחר דרך פעולות יצירה שונות כגון בניית מסכות ואביזרים מעיסת נייר, הכנת תפאורה ורקע בעזרת דפים, בדים וצבעים שונים וכמובן הכנת תחפושת מתאימה.הסדנא תימשך ארבע שעות והיא מותאמת לשתי קבוצות גיל שונות.

שעה: 10:00 עד 14:00
מקום: מוזיאון בת-ים ברחוב סטרומה 6 בעיר
מחיר: כרטיס כניסה לילד יעלה 25 שקלים

קרנבל פורים במיני ישראל

פארק המיניאטורות מיני ישראל, יערוך קרנבל פורים ססגוני במהלך פורים. בכל יום יערכו שלוש תהלוכות ענק ברחבי הפארק, בשילוב מוזיקה חיה, תיאטרון רחוב ודמויות מרהיבות. במקביל יהיו במקום מיצגי ענק של אופניים, מרכבה, גלגל תופים, וסימולטור מטוס. מגוון הפעלות היתוליות נושאות פרסים, שוק איכרים ויריד אמנים, וכמובן תחרות תחפושות שהזוכה בה יקבל כרטיס לסרט תלת מימד, כרטיס לסימולטור טיסה, נסיעה בכרכרה רתומה לסוס ועוד.

שעה: 10:00-18:00
מקום: פארק מיני ישראל ליד לטרון
מחיר: כרטיס כניסה לילדים בני שנתיים עד 5 יעלה 24 שקלים, בני 6-18 יכנסו במחיר 59 שקלים ומבוגרים ישלמו 79 שקלים לכרטיס.

פורים מלכותי במוזיאון ארץ-ישראל בתל אביב

המוזיאון יציג פריט מיוחד, הכתר ההיסטורי שנוצר בידי צורפים מומחים לפני 82 שנים והונח על ראשה של חנה פולני, שגילמה את אסתר המלכה העברייה בנשף הפורים שנערך בעיר ב-1929. במקביל ייערכו במקום סדנאות הפעלה ויצירה לכל המשפחה, וסדנת קומיקס בעקבות סמלי החג ודמויות המגילה.

שעה: 10:30
מקום: מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב
מחיר: 30 שקלים לכרטיס לילדים, 10 שקלים למבוגר

קרנבל פורים באלרוב שדרות ממילא בירושלים

קרנבל פורים המסורתי של אלרוב שדרות ממילא יכלול מתחם קרקס לכל המשפחה, תהלוכת קרנבל עם הולכים על קביים ושחקנים מחופשים, מתחם ג'ימבורי, תערוכת סיפורי התנ"ך וכן שני מופעים באמפיתאטרון: "אסף קלי קלות" ב-11:00 ו-"מיכאל בגובה" ב-13:00.

שעה: 11:00 עד-17:00
מקום: אלרוב שדרות ממילא בירושלים
מחיר: הכניסה חינם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

קריאת מגילה אלטרנטיבית של אנשי בינ"ה בתחנה המרכזית בתל אביב

קריאת מגילה אלטרנטיבית של ארגון בינ"ה שתתקיים בתחנה המרכזית בתל אביב לצד זו השנתית של אנשי חב"ד. לאירוע מוזמנים אנשים שלא לוקחים חלק בקריאת המגילה המסורתית, כגון נשים ועובדים זרים. את הקריאה תוביל טובה בירנבאום, מעל במה שתוקם בקומת האוטובוסים הסואנת, ובמקביל תתרגם האמנית תמר חלוצי את המגילה לשפת הסימנים

שעה: 11:00-17:00 בכל שעה עגולה
מקום: הקומה השישית בתחנה המרכזית בתל אביב
מחיר: חינם

"סיפורי היער הקסום"

הצגת הילדים "סיפורי היער הקסום" של תיאטרון קליפה מספרת על החגיגה השנתית ביער הקסום ועל מה שקורה כאשר המכשפה הבכיינית לא מוזמנת אליה ומחליטה לנקום. ההצגה האינטראקטיבית מיועדת לילדים בגילאי 3-7, ולרגל החג יחולקו במופע גם הפתעות.

שעה: 12:00
מקום: בית קליפה ברחוב הרכבת 38 בתל אביב
מחיר: 50 שקלים

"כמויות" של אוהד נהרין במרכז סוזן דלל בתל אביב

לרגל פורים יבצעו אוהד נהרין ואנסמבל בת-שבע את המופע לכל המשפחה "כמויות" במרכז סוזן דלל בתל אביב. המופע נערך כשהקהל יושב ומקיף את זירת המחול מארבעה צדדים, כך שמתאפשרת קירבה פיזית אינטימית אל הרקדנים ומעורבות של הקהל במופע. מתאים לילדים מגיל 6 ומעלה.

שעה: 16:00
מקום: מרכז סוזן דלל בתל אביב
מחיר: 70.00 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully