וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר Nate Dogg הלך לעולמו

עינב שיף

16.3.2011 / 8:56

המוזיקאי, שהיה שותף ללהיטים של ד"ר דרה וסנופ דוג ובעל להיטים משל עצמו, מת בגיל 41 לאחר שנים של בעיות בריאותיות

אבידה לעולם ההיפ הופ: הראפר Nate Dogg, מהמוזיקאים הבולטים בסצנת ההיפ הופ של קליפורניה, מת הלילה (שלישי, שעון ארה"ב) בגיל 41, כך אישר אתר TMZ. סיבת המוות הרשמית טרם נמסרה, אולם הראפר, ששמו האמיתי הוא נת'ניאל הייל, סבל ממספר בעיות בריאותיות בשנים האחרונות והוא אף שרד שני שבצים בשנים 2007 ו-2008. "ישנו בחלל בלב של ההיפ הופ שלעולם לא יוכל להתמלא", כך הגיב סנופ דוג למות חברו. "אני שמח שיצא לנו לעשות היסטוריה ביחד".

הייל נולד בלונג ביץ' בקליפורניה ולאחר שעזב את בית הספר בגיל 16, הפתיע את חבריו והצטרף למארינס. אחרי שירות בן 3 שנים שם, חבר למכריו מהאזור, סנופ דוג ו-וורן ג'י ויחד הם הקימו את הטריו 213. דמו של ההרכב הגיע לד"ר דרה, שהתחבר מיד להייל והזמין אותו להשתתף ב-"The Chronic", אלבום המופת של דרה שהחתים את הייל בלייבל שלו, Death Row Records.

הייל הוציא שלושה אלבומי אולפן, המצליח שבהם היה "Music and Me", בו השתתפו החברים הטובים סנופ דוג, דרה, הראפר Xzibit ועוד. עם זאת, הייל היה שותף לסינגלים מצליחים יותר שהסינגלים שלו זכו להצלחה. בין השאר, דוג השתתף ב-"Next Episode", הסינגל המופתי של ד"ר דרה וסנופ דוג, ""Area Codes" של לודקריס, ""Bitch Please" של סנופ דוג, "Ooh Wee" הענק של מארק רונסון ו-"Shake That" עם אמינם.

ב-2002 נעצר הייל באשמת אחזקת סמים ונשק ונידון לתקופת מבחן ועבודות שירות וכן חויב לעבור סדנאות נגד שימוש בסמים. חמש שנים לאחר מכן תקף את הייל השבץ הראשון ששיתף את הצד השמאלי של גופו, אך לא פגע בקולו. שנה לאחר מכן תקף אותו השבץ השני וב-2011, נכנע הייל לבעיות הבריאותיות והוא הלך לעולמו.

  • עוד באותו נושא:
  • Nate Dogg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully