וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עמיר בניון חושב על הטקסטים במוזיקה המזרחית?

17.3.2011 / 1:15

הזמר החליט לשחרר שיר דרכו הוא מבקש לעסוק בסערה שחולל יהורם גאון דרך הביטוי הנפוץ בז'אנר. "עמיר מקווה שהאופי של השיר יפתח שיח ציבורי", אומרים בסביבת

יח"צ - חד פעמי

קצת יותר משבוע לאחר סערת דבריו של יהורם גאון אודות הטקסטים במוזיקה המזרחית, עמיר בניון, מהיוצרים עליהם הגן גאון, מחליט להצטרף לקלחת: הזמר שחרר לפני דקות ספורות את "סיפורו של אני אוהב אותך", שיר חדש לגמרי ובו הוא עוסק בזמר המחליט לשיר 'אני אוהב אותך' ובעצם לבקר באופן מרומז את הטקסטים במוזיקה המזרחית. "תמיד כולם שרים 'אני אוהב אותך', תמיד כולם אומרים 'אני אוהב אותך', אמרו זאת פעם כבר מזמן, אך בשבילי זה שיר ראשון, בשבילי עכשיו הזמן", שר בניון ולא קשה להבין מהי בעצם דעתו. "איזה משפט גדול, כולם כבר חגגו עליו, אז אני עכשיו גם יכול".

עמיר בניון.
שימו לב למילים. עמיר בניון

"בתקופה האחרונה מתקיים שיח תרבותי חשוב ומעניין סביב המוזיקה המזרחית, ובעקבותיו החליט עמיר בניון לשחרר שיר חדש לעמוד הפייסבוק שלו", כך נכתב בחשבון הפייסבוק של בניון. "את דעתו האישית הוא לא פורס באופן מובהק, אבל תקוותו שהאופי של השיר יפתח שיח ציבורי מעניין ומכובד. המסר נותר מעורפל, אי אפשר להבחין אם השיר ציני או לא, דווקא על מנת שכל אחד ינסה להביע את דעתו". בניון הזמין את הגולשים להצטרף לדיון בעמוד הפייסבוק שלו, המצורף לכתבה.

(כתב: עינב שיף)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully