וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 15 שנים: פיית'לס מתפרקים

עינב שיף

17.3.2011 / 11:00

מקסי ג'אז, סולן הרכב הדאנס המשפיע, הודיע כי בסוף הטור הנוכחי הלהקה תתפרק: "איש לא חשב שזה יימשך זמן כה רב"

הם קראו לדי ג'יי אלוהים והיו חלק ממהפכת הדאנס של שנות ה-90 ועתה הם סוגרים את העסק: מקסי ג'אז, סולן להקת פיית'לס האנגלית, הודיע באתר הלהקה כי בסיום הטור הקרוב בחודש אפריל, הלהקה תתפרק.

"אחרי 15 שנים ושישה אלבומים, אני חושב שהבהרנו את הנקודה הקולקטיבית שלנו עד עכשיו וזה זמן לסגור את הספר ולחזור לספריה", כך מסר ג'אז באתר. "איתכם, המעריצים, היתה לנו התנסות אפית ומרגשת שלא תיאמן, שנמשכה לאורך שנים ועשרות אלפי מיילים. זה היה רומן מלא אושר, מעצים ומרגש, שלעולם לא חשבנו שיימשך זמן כה רב".

פיית'לס הם מקסי ג'אז, רולו וסיסטר בליס, ששמה האמיתי הוא איילה בן טובים, בעלת שורשים רבים בישראל עליהם דיברה בהרחבה בעבר. הלהקה זכתה לתשומת לב כבר מאלבומה הראשון, "Reverence" והיתה לחלק משמעותי ממהפכת הדאנס של סוף שנות ה-90 עם להיטים כמו "Insomnia" ו-"God Is a DJ" מאלבומם השני, "Sunday 8PM".

הלהקה המשיכה להוציא להיטים בשנות ה-2000 כמו "We Come 1" ו-""Mass Destruction" נגד המלחמה בעירק. בשנה שעברה הוציאה פיית'לס את האלבום "The Dance" אחרי ארבע שנות שתיקה. האלבום זכה להצלחה גדולה והגיע למקום ה-2 במצעד הבריטי.

פיית'לס נחשבה גם ללהקה אהובה מאד בישראל, בה ביקרה מספר פעמים. בראיון מיוחד לוואלה! תרבות, גילתה סיסטר בליס כי הלהקה היתה אמורה לשוב לכאן פעם נוספת עם "The Dance", אולם מחלוקת בתוך הלהקה באשר ללגיטימיות של הופעה בישראל הביאה בסופו של דבר להחלטתם שלא להגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully