וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר לפיד: "לא אתנצל בפני משתתפי 'האח הגדול'"

עינב שיף

18.3.2011 / 5:54

בטורו השבועי במוסף 7 ימים, סירב הפובליציסט להתנצל על שקרא למשתתפי הריאליטי "אידיוטים". "זו היתה בדיחה", כתב

יח"צ - חד פעמי

(האזינו לדבריו של יאיר לפיד בכנס "שבתרבות" בגבעת שמואל, באדיבות איתן אלחדז מעיתון גל גפן אונו)

"לא בא לי לבקש סליחה", כך כתב יאיר לפיד בטורו השבועי שמתפרסם היום (שישי) במוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות, בהקשר לתקרית בה כינה בתואר "אידיוטים" את משתתפי "האח הגדול". "הסיבה לכך שלא בא לי, היא שזו היתה בדיחה, לעזאזל".

בהמשך הטור מסביר לפיד כי מי שעשוי להיפגע מאותה בדיחה הם "תעשיית הנעלבים", כפי שמכנה אותם לפיד, תוך שהוא כורך את פרשיית התבטאויותיהם של יהורם גאון נגד המוזיקה המזרחית ושל עירית לינור נגד אישה שניהלה רומן עם המרצה הנשוי שלה. "תעשיית הנעלבים היא התעשיית המתפתחת ביותר במשק הישראלי, אולי חוץ מהמזועזעים", כתב לפיד. "אז יש לי משהו חדש להגיד לכל מי שנעלב מדבריי הפוגעניים: לא נורא מותק, אתה תתגבר".

כפי שפורסם בוואלה! תרבות, לפיד התבטא בחריפות נגד משתתפי "האח הגדול" באירוע "שבתרבות" בגבעת שמואל. "אני כל הזמן מקבל טלפונים מהורים שמבקשים שמבקשים שאעזור להם עם אנשים שנמצאים בהאח הגדול", אמר אז לפיד, שכמנחה "אולפן שישי" שידר שלוש כתבות שונות אודות "האח הגדול". "התכונה המאפיינת של האנשים שנמצאים בתוך האח הגדול היא שהם מספיק אידיוטים כדי לרצות להיות ב'אח הגדול'. ואני צריך להפגיש את הילדים שלהם איתם כי הם פתאום גיבורי תרבות?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully