וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאי הקליפים שבים לתקוף את ערוץ 24

עינב שיף

18.3.2011 / 11:55

סרטון חדש מציג בית קברות לז'אנרים מוזיקליים שנקברו עם מכירת הערוץ לקשת ב-2009. הערוץ: "הסרטון מריח מגזענות"

האם המלחמה בין במאי הקליפים בישראל לערוץ 24 מתחדשת? סרטון רשת חדש שהחל בהפצה אמש מציג בית קברות ובו מצבות לז'אנרים שונים (רוק, מוזיקה אלקטרונית, Fאנק ואינדי) שנקברו ב-2009, עת נמכר הערוץ לזכיינית קשת. בנוסף, מוצגות מצבות לבמאי קליפים כמו יוני מרדכי, רועי ורנר ואסף בילט, שלכאורה נותרו בלי עבודה מאז שנת 2009.

"בין השנים 2005-2008 ממש עבדתי בקליפים - ביימתי, הפקתי והתפרנסתי", מסר אסף בילט, המוזכר בקליפ. "למזלי השכלתי לעשות עוד דברים באותה תקופה, ובכל מקרה הבנתי כבר אז שקליפים בטלוויזיה זה לא העיקר - הקהל לא יושב ומחכה שישדרו את הקליפ, אלא פשוט מחפש אותו ביוטיוב. כמובן שזה גם משחרר אותך ממחשבות קומיסריות על תכנים ומה יעבור פלייליסט".

"בכל הפעמים בהם ראיתי את ערוץ המוזיקה, היתה משודרת איזו חאפלה אולפנית", מוסיף בילט. "מעולם לא הייתי מרשימת הבמאים שיושבים על החייגן של אבי גואטה, אז כן - היה לי ברור שיש פחות נדל"ן טלוויזיוני לשידור היצירות שלי".

באשר ליוצר הסרט, בילט מסרב להסגיר את השם. "אני יכול לומר רק שהעברתי את שאלותיך לנוגעים בדבר ואני אעשה כמו בנקסי (אמן הגרפיטי הבריטי המפורסם שזהותו לא ידועה - ע.ש) ואשתוק", אמר הבמאי.

"מריח מגזענות"

"לצערנו מי שקבר את הערוץ שהיה עד שנת 2009 הוא הקהל שלא צפה ולכן הוא היה על סף סגירה", כך נמסר בתגובה לקליפ מערוץ 24. "כיום הקליפים שמשודרים עטופים בתוכן מסביב ולכן זוכים לחשיפה של 300 אחוזים יותר".

"אנו הנפגעים הראשונים מהמשבר בתעשיית הקליפים, לא הפוגעים", הוסיפו בערוץ. "צר לנו על תיסכולם של מספר זעום של במאים, אבל הטענה שמעלה הסירטון מעידה על חוסר הבנה בתחום, ובעיקר - מריחה מגזענות . ערוץ 24 משדר מוזיקה רלוונטית, מגוונת ואהובה ויעידו על כך על נתוני ההשמעות שלנו שמראים בצורה חד משמעית על שיוויון בהשמעות בין סגנונות המוזיקה".

בערוץ ביקשו לצרף את רשימת 10 הקליפים המשודרים ביותר בערוץ ב-2010:

1. שלומי שבת - "רציתי שתדעי"
2. קרולינה - "אף אחד לא בא לי"
3. ישי לוי – "האחת שלי"
4. רוני דלומי – "תן"
5. ליאור נרקיס – "ערב טוב לך"
6.עמי אור - "חכי"
7. אברהם טל – "אורות"
8. הפיל הכחול – יסמין"
9. אברהם טל – "מחוזקים לעולם"
10. הדג נחש – "עוד אח אחד"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully