וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בראון מתפרץ בגלל ריהאנה

22.3.2011 / 19:17

המוזיקאי נשאל בראיון כיצד הוא מתייחס כיום לפרשיית תקיפת כוכבת הפופ. זה נגמר בצרחות בחדר ההלבשה וניפוץ חלון

(צפו בראיון שגרם לבראון להתפרץ)

בסוף, כריס בראון הצליח לאבד את זה: התקשורת האמריקאית סוערת בגלל תקרית שאירעה הבוקר (שלישי, שעון ארה"ב) בתוכנית "Good Morning America" של רשת ABC בהגשת רובין רוברטס.

רוברטס ניהלה ראיון קצר עם בראון לפני שעלה לבצע שיר מתוך אלבומו החדש, "F.A.M.E" שיצא השבוע ובראיון שאלה את בראון על התקרית המפורסמת בה היכה את ריהאנה, תקרית בגינה הורשע בעסקת טיעון ונאלץ לבצע עבודות שירות וכן להתרחק מכוכבת הפופ. בראון הגיב בעצבנות וענה על השאלה בלקוניות ("אני מעבר לזה, היום זה היום של האלבום"), אולם הסערה הגיעה לאחר מכן.

על פי דיווח של הוליווד ריפורטר, שאושר על ידי רשת ABC, בראון זעם על השאלות, שאג על אחד מאנשי ההפקה, יצא מהחדר שלו כשהוא לבוש חולצה ולאחר מכן גם ניפץ שמשה בחדר. השאגות של בראון היו כה רמות, עד שצוות האיפור והשיער קרא לאבטחה - ואלו גילו את מעשיו של בראון, הנמצא בתקופת מבחן למשך חמש שנים בגלל תקרית ריהאנה.

בראון הגיב לאחר מכן לתקרית בטוויטר שלו ואמר "נמאס לי שמציפים את החרא הזה מהעבר! את צ'רלי שין וסלבס אחרים משבחים על הבולשיט שלהם". ההודעה הזו הוסרה מחשבונו ולאחר מכן נוספה הודעה בה הוא מודה למעריצים. ברשת ABC הגנו על רוברטס וטענו שהיא ביצעה את עבודתה נאמנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully