וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה: "הערצתי את אליזבת טיילור"

עינב שיף

24.3.2011 / 0:31

מלכת הפופ וסלבריטאים נוספים הגיבו בצער רב על מותה של השחקנית. פריס הילטון: "היא היתה השראה ענקית ואייקון"

סלבריטאים רבים התעוררו בבוקר יום רביעי (שעון ארה"ב) לידיעה על מותה של אליזבת טיילור, שהלכה לעולמה בגיל 79 לאחר כשל מתמשך בליבה. "אני כל כך מצטערת לשמוע שהאגדה הזו הלכה לעולמה", מסרה מדונה ל-Us Magazine. "הערצתי וכיבדתי אותה לא רק כשחקנית, אלא על עבודתה המדהימה ומעוררת ההשראה כפעילה נגד האיידס. היא היתה יחידה מסוגה".

"אליזבת היתה אדם משפיע בתעשייה ובחברה", אמר טיטו ג'קסון, אחיו של ידידה הקרוב, מייקל ג'קסון. "אני בעיקר מעריץ את פעילות הצדקה שלה, כולל העלאת המודעות לאיידס. אזכור יותר מכל את נאמנותה וחברותה הבלתי ניתנת לערעור עם אחי. היא הביאה נחמה ורוגע לחייו בזמנים קשים".

"הכרתי את אליזבת טיילור ואני יכולה לומר שהיא היתה אדיבה, אמיצה, נדיבה ונאמנה", ספדה לה ג'יין פונדה. "אליזבת היתה כל כך יפה, השראה ענקית ואייקון", כך אמרה פריס הילטון, נכדתו של קונראד הילטון, שהיה בעלה הראשון של טיילור. "היא העלתה חיוך על פני כולם".

"אליזבת טיילור היתה חברה טובה, כוכבת נהדרת ואישה אמיצה", אמר לארי קינג, שראיין את טיילור מספר פעמים ונחשב לאחד מחבריה. "לא תראו כמוה שוב. אם היא נכנסה לקרב, 100% שהיא היתה מנצחת בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully