וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 50 שנה: ספרי המשך ל"צ'יטי צ'יטי בנג בנג"

שני גורקביץ'

24.3.2011 / 10:49

התסריטאי פרנק קוטרל בוייס חיבר שלושה ספרי המשך ללהיט של איאן פלמינג על המכונית המעופפת והם יפורסמו בנובמבר

התסריטאי הבריטי פרנק קוטרל בוייס החל לכתוב סדרה של ספרי המשך ליצירה המצליחה של איאן פלמינג, "צ'יטי צ'יטי בנג בנג", אודות המכונית המעופפת. ה-BBC מדווח כי למעשה היו אלה בני משפחתו של פלמינג שגייסו את בוייס למשימה.

"אין לי מושג למה משפחת פלמינג חשבה לבקש ממני לכתוב ספרי המשך", אמר בוייס. "גם לא שאלתי אותם, למקרה שמדובר בכלל בטעות בזיהוי". את הרמז לכך ניתן למצוא אולי ביצירת הביכורים של בוייס, שהיתה למעשה ספר ילדים בשם "מיליונים", שאף זכה במדליית קרנגי לספרי ילדים.

"חזרתי לספר בפעם הראשונה מאז שהייתי ילד, ושמחתי לגלות שקודם כל, הוא טוב מאוד, ושנית הוא ממש זועק להמשך", סיפר בוייס. הספרים החדשים יעקבו אחר קורותיה של משפחה שמחליפה את המנוע של הקרוואן שלה במנוע של מכונית מירוץ ישנה, מבלי לדעת שהוא קסום. שלושת הספרים הראשונים צפויים לצאת לאור בבריטניה בנובמבר.

ספר הילדים של פלמינג על המכונית הישנה והקסומה, וקורותיה של המשפחה שרכשה אותה, הצליח כל כך עד שהפך גם לסרט ולמחזמר. עם זאת, לא ברור האם בוייס, שכתב את התסריט ל"ברוכים הבאים לסרייבו", "הילרי וג'קי" ו"אנשי המסיבות", מתכוון להפוך גם את ספרי ההמשך לסרטים.

לוסי פלמינג, אחייניתו של הסופר הידוע, אמרה שצ'יטי צ'יטי בנג בנג "מתרגשת מאוד מכך שפרנק קוטרל בוייס יבריק את המתכות שלה וימרק את פגושיה, עם חוש ההומור, הגאונות ומפתח הברגים שלו. כנפיה החינניות מוכנות להמראה לטיסה חדשה, כשידיו המיומנות ואולי המשומנות של פרנק אוחזות בהגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully