וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי מנחם זכה בגמר "האח הגדול"

26.3.2011 / 22:56

האיש, המז'יק והתחת במים זכה בגמר העונה השלישית של הריאליטי לאחר שגבר על ליהיא גרינר, שנותרה אחרונה. צפו ברגע הזכייה

צילום מסך

(באדיבות קשת)

ג'קי מנחם הוא הזוכה בעונה השלישית של "האח הגדול", שהסתיימה הערב (שבת), בתוכנית גמר שהועברה בשידור חי בערוץ 2. מנחם גבר על ליהיא גרינר, נופר מור, עמיר גולדברג וסיון אברהמי, שהגיעו לתוכנית האחרונה לאחר למעלה מ-100 ימים בבית "האח הגדול" הממוקם ליד ירושלים. ההצבעה נעשתה על ידי SMS של צופים וגולשי אתר התוכנית. גם גולשי וואלה!, שלמעלה מ-70 אלף מתוכם הצביעו בסקר וואלה! לקראת הגמר, קבעו כי ג'קי יהיה הזוכה.

ארז טל, ג'קי מנחם, אסי עזר. עומר מירון
צפוי, ובכל זאת. ג'קי מנחם ברגע הניצחון/עומר מירון


"האח הגדול 3" היתה עונה סוערת ולוותה בפרשיות רבות. בין השאר, התנהל רומן בין ליהיא המאורסת לעתי שולברג, רומן בין סיון אברהמי לעמיר גולדברג ויחסים קשים בין פרידה הכט למספר דיירות בבית, כמו דנה רון ונופר מור. כמו כן, במהלך העונה מנעו הדיירים את כניסת הארוס של ליהיא, אבירם בן שושן וכן עורך התוכנית, יורם זק, נתפס בהתבטאות חמורה בה הוא מציע לחכך את איבר מינו בין שדיה של המתמודדת דנה רון. כמו כן, תקפה שרת התרבות והספורט לימור לבנת את התוכנית וחבר הכנסת דני דנון הציע להגביל את גיל הצפייה בתוכנית.

העונה השלישית של "האח הגדול" היתה הנצפית ביותר מבין עונות התוכנית וגם נצפית יותר מעונת ה-VIP שהיתה בין העונה הראשונה לשנייה של הריאליטי, אותו מפיקה חברת קופרמן הפקות עבור קשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully