וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תג מחיר: מה הקשר בין ויקי קנפו ל"האח הגדול"?

דרור רפאל

31.3.2011 / 6:50

חטפנו את אבו סיסי, המלכנו את ג'קי, בלענו נורופן וקנינו את ויקי קנפו. אנחנו נזר הבריאה - פלא שאפילו מהטמה גנדי בגד באשתו עם יהודי? דרור רפאל העם הנמכר

איך נחטף דיראר אבו סיסי?

דיראר אבו סיסי, מהנדס, נחטף והובא לישראל. הוא גר באוקראינה ובעת שהיה על רכבת התנפלו עליו סוכני מוסד, שמו כיסוי על ראשו ואזקו אותו. בדרך הם חקרו אותו וכעת הוא במשפט בארץ. החשד הוא שלסיסי יש מידע על גלעד שליט. בינתיים סיסי לא משחרר מידע ולא מזמר, בניגוד לתדמיתו המשתקפת משמו.

חטיפתו של סיסי מעוררת שאלות שקשורות לזכויות אדם ועד כמה למדינה מותר להחזיק באדם, שהיא רק חושדת שיש לו מידע. לאחר שחטפנו את אבו-סיסי ופרסמנו שיש לו מידע על שליט, זה הופך את המידע ללא רלוונטי. אז או שנחטוף ולא נספר, או שנחקור ולא נחטוף. אך מעבר לזה, האם כשנעצר סיסי הוא יילל ונופף בידיו כמו בחורה, ואם הוא הנדס את חטיפת שליט - האם אוחצ'י וקוקסי מחזיקים בו?

שלא כמו בחטיפות ישראליות אחרות, נקווה שבסיפור הזה הוא יישאר הסיסי ואנחנו הצודקים, ולא להפך.

מי ילוהק לעונה הבאה של "האח הגדול"?

אחרי הגמד, הלסבית והדבר הזה שזכה, לקראת העונה הבאה יש להעלות את סף הריגוש עם ליהוקים מפתיעים עוד יותר. למשל, הומוסקסואל גדוע ידיים עם נפש עדינה ופיוזים קצרים, נהג משאית ששוקל מעל 200 קילו אך מפתיע בתרגילי אקרובטיקה, פעילה חברתית שהיא גם פרזנטורית ונערה בת 17 שנזרקה לפנימיה על ידי הוריה ערלי הלב שאותם אינה מכירה, אך מחזיקה בתמונות שאותן תחשוף לקראת הדחתה.

אבל המפלצת רוצה לאכול עוד ויותר. אם יש לך הריון מחוץ לרחם; אם אתה סובל מפוביה ביזארית כמו פחד מכפתורים; אם את זקוקה להשתלת כליה וחיה על זמן שאול - העונה הבאה של "האח הגדול" זקוקה לכם. זה לא שאנחנו מנצלים את החולשות שלכם, אנחנו בסך הכל מעלים את המודעות למקרה המוזר שלכם.

למה לארז טל מותר ולקנפו אסור לעשות קמפיין?

אין אנשים שאי אפשר לקנות אותם, לכל אחד תג מחיר. אם לחמת למען אימהות חד הוריות המניה שלך עלתה. ברגע שהיא מספיק נמוכה, את יכולה למכור את עצמך לרשת סופרמרקטים. אם אתה מנחה תוכנית בעלת רייטינג שיא בטלוויזיה, המניה שלך בשמיים; קח מיליון ותמכור את עצמך לבנק. מנחם בן, איש שירה וספר, אוהב תנ"ך ומכיר בעל פה שירים של דויד אבידן, נבלע לתוך "האח הגדול"? - נמכר! ויקי קנפו, אישה שקמה באמצע החיים וצעדה לירושלים, הפכה את עצמה לסמל של האדם הקטן שלוחם בממסד הגדול, אישה שהפכה לפה ולרגליים של אימהות חד הוריות - נמכרה! ארז טל, גאון טלוויזיה שנמצא כבר שנים במקומות הראשונים של טבלאות הרייטינג ושומר על עצמו ועל תדמיתו כזיקית - נמכר!

אלי יצפאן - נמכר! אדם מו?כר הוא אדם מו?כר. אתה מוכר את המו?כרות שלך למען עמלות השורה של שרי אריסון או מבצעי אחד פלוס אחד בסופרמרקט. אתה שווה את הקמפיין הנוכחי שלך, זה מחירך בשוק. לכל אדם יש שם שנתן לו אלוהים ונתנו לו אביו ואימו, ומחיר שנותנת לו זכיינית הטלוויזיה או חברה.

אממ, הלו? כן, קמפיין למסטיק? זה בהחלט נשמע לי מכובד, למה לא, בעצם. והסכום? מעולה. שימותו הקנאים. בקיצור, זכותו של אדם להתפרנס ואין לאף אחד זכות להיכנס לכיסו של האחר. וסתם שתדעו - לעיסת מסטיק משפרת את שרירי החניכיים ומורידה את רמת החומציות בפה.

כמה הערות לסיכום השבוע

מה שיותר מפתיע מזה שמהטמה גנדי היה בעצם גזען וניהל רומן עם יהודי שרירן, זה שהיה פעם יהודי שרירן.

אם אראלה ממפעל הפיס מתקשרת ואני לא זמין, היא חוזרת מאוחר יותר ומשאירה הודעה, או שהיא עובדת גם עם SMSים?

זה יפה שגברנו על נבחרת גיאורגיה בדרך לאליפות אירופה, אבל בעצם ניצחנו את הגרוזינים במוקדמות.

פעם הבאה שאשתך לא רוצה לעשות איתך סקס כי כואב לה הראש תגיד לה - זה או סקס או נורופן, מה מעדיפה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully