וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ג'ים קארי חוטף מבני הנוער

3.4.2011 / 9:12

השניים זכו בפרסים בטקס השנתי של ערוץ ניקלודיאון, לצד כוכבים נוספים, שלא נמלטו מהשטיפה המסורתית בנוזל הירוק

רויטרס

(צילום: רויטרס, באדיבות ניקלודיאון, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

מיליוני בני נוער בארה"ב בחרו את כוכבי הקולנוע, המוזיקה והטלוויזיה האהובים עליהם בטקס שנערך הלילה (שבת, שעון ארה"ב) בלוס אנג'לס. ג'וני דפ זכה בפרס השחקן האהוב ביותר בקולנוע, על תפקידו ב"אליס בארץ הפלאות" ואילו מיילי סיירוס זכתה בפרס השחקנית על תפקידה בסרט "The Last Song". "אתם גדולים", הודתה סיירוס לקהל. בנוסף, הודתה סיירוס להפקה על שלא זיכו אותה בשטיפה המסורתית בנוזל הירוק.

מי שכן זכה לכך היה ראסל ברנד, שהגיש פרס לצד ריקו רודריגז מ"משפחה מודרנית". "אני לעולם לא אעשה ילדים", הודיע בתגובה בעלה של קייטי פרי

ראסל ברנד עם ריקו רודריגז. Kevork Djansezian, GettyImages
הנוזל הירוק הספיק לו. ראסל ברנד ורודריגז/GettyImages, Kevork Djansezian

הטקס נפתח בהופעה משותפת של מנחה הטקס, ג'ק בלאק עם הבלאק אייד פיז, שזכו בפרס הרכב השנה. לאחר מכן זכה הקהל גם להופעה של ווילו סמית', שאחיה ג'יידן קיבל את פרס הסרט האהוב ביותר על בני הנוער - "קראטה קיד" בכיכובו. האב של שניהם, וויל סמית' צפה בהם מהקהל. חברו הטוב של ג'יידן סמית', ג'סטין ביבר, זכה בשני פרסים - הזמר האהוב והשיר האהוב על "Baby" כמובן. חברתו של ביבר, סלינה גומז, זכתה בפרס השחקנית האהובה ביותר בטלוויזיה.

ווילו סמית'. AP
דאבל של משפחת סמית'. ווילו סמית' בטקס/AP

זוכים נוספים בפרסים הם קייטי פרי (זמרת השנה), "iCarly" (תוכנית הטלוויזיה של השנה), "אמריקן איידול" (הריאליטי הטוב ביותר), אדי מרפי ("הדיבוב הטוב ביותר" על "שרק") וג'סטין טימברלייק, שזכה בפרס על פעילותו ההומניטרית והסביבתית. את דבריו הקדיש טימברלייק לאסון ביפן וביקש מבני הנוער לפעול למען עולם טוב וירוק יותר. אולם בסופו של דבר, מה שהקהל יזכור ככל הנראה בכל הקשור לצבע הירוק הוא השטיפה של ג'ים קארי באותו נוזל מפורסם.

ג'ים קארי. AP
אכן, עולם ירוק יותר. ג'ים קארי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully