וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: רוקסט באים לישראל

עינב שיף

4.4.2011 / 20:55

צמד הפופ המצליח משוודיה יופיע לראשונה בישראל באוקטובר, במסגרת הטור העולמי שלהם, הראשון של השניים מאז 1994

אחרי לא מעט שמועות, זה סופי: להקת רוקסט תגיע להופעה ראשונה בישראל ב-22 באוקטובר. הלהקה תופיע בגני התערוכה בתל אביב, באירוע שמפיק שוקי וייס. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת, שתתנהל דרך אתרי אינטרנט יעודיים, יעמוד על 295 שקלים. לאחר גמר מלאי הכרטיסים הראשונים, יעלה מחיר הכרטיס ל-370 שקלים. המכירה עצמה תחל ב-18 באפריל.

רוקסט, אחד מהרכבי הפופ הגדולים של סוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, יוצאים לסיבוב הופעות עולמי ראשון מאז שנת 1994. הצמד של מרי פרדריקסון ופר גסלה התפרסם בזכות להיטים כמו "Listen to Your Heart", "It Must Have Been Love" ו-"Joyride" ואלבומיהם נמכרו ב-25 מיליון עותקים. בשנת 2011 הוציאה הלהקה את האלבום " Charm School" , אלבום אולפן ראשון של השניים מאז "Room Service" שיצא בשנת 2001.

הצמד עבר תהפוכות רבות במהלך הקריירה. המאבק הקשה מכולם היה מאבקה של פרדריקסון בגידול שהתגלה במוחה בשנת 2002. לאחר החלמתה, יצאו פרדריקסון וגסל לקריירות סולו ולקראת סוף 2009 רמזו על שובם לעבודה משותפת, שהסתיימה באלבום חדש וסיבוב הופעות.

"היו לי תהיות לגבי יכולותיה הווקאליות והפיזיות של הסולנית, מארי פרדיקסון, אחרי מאבקה הנחוש במחלת הסרטן, ולשמחתי זכיתי לראות אותה כובשת את הבמה בשלה וחזקה מתמיד", אמר שוקי וייס. "ביחד עם בן זוגה ללהקה, פר גסלה, הם מצליחים לכבוש את אירופה ובצדק. המופע שופע להיטים והקהל לא יודע את נפשו מאושר ואנרגיות, ופשוט אין ברירה - מוכרחים לרקוד ולשיר איתם ולחגוג את החיים”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully