וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים 107: ג'ואנה ניוסום, ג'ק ווייט ועוד שירים לוהטים מהשבוע

אלון עוזיאל

6.4.2011 / 8:00

הילדים נפלו השבוע במתיחת 1 באפריל עם ג'ואנה ניוסום, אבל גם נהנו לאללה מהפרויקט החדש של דיינג'ר מאוס וג'ק ווייט

Joanna Newsom / Gossip - 00:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
1 באפריל, 1 באפריל. ג'ואנה ניוסם בהופעתה בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכאורה, בום! שיר חדש של ג'ואנה ניוסם, שהוא גם קאבר ללהקה לא מוכרת בשם Starlight Girls. בפועל, ואחרי שכל הבלוגים הפיצו את ה-MP3 בהתלהבות, יצאה הודעה ממשרד היח"צ של ניוסום הטוען כי אין שום קשר בין ג'ואנה להקלטה הזו, ושכנראה מדובר במתיחת 1 באפריל. רוב הבלוגים שאני מכיר יצאו ממש לוזרים והורידו את הפוסטים שלהם בעניין, ובמקביל, Starlight Girls הפיצו מייל שאין להם שום קשר לזה ושגם הם נפלו בפח.

אישית, אני לא ממש מאמין להם. חמישה ימים לפני שהכאילו-קאבר יצא, הגיע הקליפ החדש שלהם לשיר הזה (בגרסה שלהם). מקריות? ניגה פליז. בכל מקרה, אני אהבתי את השיר המזויף - למרות שהרגשתי שגו'אנה לא התפתחה איתו לשום מקום חדש, אהבתי את החזרה למינימליזם של פעם. ככה שפאק איט, זה השיר שפותח את המיקס היום. מה תעשו לי?

Alex Winston / Sister Wife (Star Slinger Remix) - 03:26

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ואנה, הדור הבא. אלכס ווינסטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם כבר בחורות שנשמעות כמו ג'ואנה ניוסום, אז הקול של אלכס וינסטון ממש מזכיר את הזמרת הכי מדהימה של העשור האחרון. רק שעם הטיפול של סטאר סלינגר היא נשמעת כמו שהייתי רוצה שג'ואנה תישמע באלבום הבא שלה - אלקטרונית, ומאוד פוסט-דאבסטפית. לצערי, לא נראה לי שג'ואנה ניוסום תשתף פעולה עם סלינגר בקרוב, אז מה שיש כאן זה מה שנצטרך להסתפק בו.

The Generationals / Yours Forever - 06:38

The Generationals. Skip Bolen, GettyImages
קטן, נטול יומרות ומצוין. הג'נריישיונלס/GettyImages, Skip Bolen

כבר המון זמן לא שמעתי אלבום אינדי-פופ קטן ונטול יומרות כמו "Actor-Caster" של ג'נריינשיונלס. קחו לדוגמא את "Yours Forever" - מדובר בשיר אהבה אמין לחלוטין, ואני אומר את זה למרות שקשה לי להאמין שיש כזה דבר כמו אהבה אמינה. זה סתם בלוף של הוליווד.

Just A Number 05272011 / Business - 09:34

לפני שבועיים שמענו כאן את השיר הקודם של הלהקה עם השם הארוך הזה, וציינתי שהם קצת דה נייף מודל 2011. אז עכשיו, עם השיר החדש הנ"ל, הטיעון לא משתנה, אבל מתווספים אליו גם כמויות של וודקה רדבול ואיזה אגרופן אחד או שניים - הנייף מעולם לא היו ערסים כמו ג'אסט אה נאמבר.

Mobroder / Rush (In Flagranti Remix) - 13:24

MoBroder. Pascal Le Segretain, GettyImages
קצת תשומת לב, אפשר? ספנק רוק/GettyImages, Pascal Le Segretain

מתישהו שנה שעברה, ספנק רוק הכריז על פרויקט איטלו-דיסקו חדש בשם Mobroder, הוציא אי.פי אחד עם כמה רימיקסים לאותו השיר והעולם שתק. אני לא יודע מה אתכם אבל אני לא הייתי מודע לקיומו של ההרכב הזה. בסוף השבוע, יצא קליפ ראשון ורשמי לאחד הרימיקסים האלו וכולם השתמשו בו, כדי להתנהג כאילו הם ממש שמחים שסופסוף ההרכב הזה מקבל חשיפה. בלוגרים הם אנשים מפוקפקים - אל תאמינו להם.

Common / Follow Me - 17:41

הראפר Common. Christopher Polk, GettyImages
באמת שאין צורך להרחיב. קומון/GettyImages, Christopher Polk

לקומון יש שיר חדש. קניה ווסט הפיק אותו. יש צורך לכתוב על זה עוד מילים?

Childish Gambino / Break - 21:33

Childish Gambino. AP
ההבטחה הגדולה מתחילה לקיים. צ'יילדיש גמבינו/AP

הבום! האמיתי של השבוע זה השיר הזה של צ'יילדיש גאמבינו, שהוא סוג של קאבר (שמאוד לא מחובר למקור) ל-"All of the Lights" של קניה ווסט. גאמבינו פשוט משתפר מקטע לקטע, ולדעתי הוא מתחיל לגנוב לטיילור, דה קריאייטור את הטייטל "ההבטחה הגדולה של ההיפ הופ ב-2011". סוואג.

We All Have Hooks For Hands / Girls - 24:57

We All Have Hooks For Hands. Creative Commons
אז מה אתם אומרים בעצם? יש לנו קרסים במקום ידיים/Creative Commons

השיר הזה ממש מזכיר לי את הבלק קידס, אבל באופן הרבה יותר מרושל ופרום. אני לא מדבר רק על ההגשה וההפקה, אלא גם על המילים, שעושות רושם של חמידות יתר וחוכמה שנונה אבל לאחר פירוק נשארות קצת ריקות מתוכן. "כולנו אוהבים בנות, אבל בנות אוהבות פרחים ואלכוהול". מה זה אומר בעצם?

Best Coast / Make You Mine - 29:19

best coast. Jesse Grant, GettyImages
אין ערך מוסף, אבל תפסיקו להתבכיין. בסט קוסט/GettyImages, Jesse Grant

בסט קוסט התארחו השבוע באולפן של דייטרוטר - שזה בעצם הפיל סשנז של העידן הנוכחי - כדי להקליט מחדש כל מיני שירים מאי.פיז ישנים שלהם. האמת היא שלא ממש מצאתי את הערך המוסף בהקלטות החדשות, אבל זה תמיד כיף להיזכר בשירים האלו, אז אל תתבכיינו עכשיו. כדאי אפילו שתיכנסו לדייטרוטר כדי להוריד את כל ההקלטות החדשות במכה.

Danger Mouse & Daniele Luppi feat. Jack White / Two Against One - 31:11

ג'ק ווייט בהופעה עם Dead Weather. Ian Gavan, GettyImages
ע"ע קומון - אין מה להגיד. ג'ק ווייט/GettyImages, Ian Gavan

לדיינג'ר מאוס יש פרוייקט חדש עם דניאל לופי. ג'ק ווייט מתארח בסינגל הראשון שיוצא מתוכו. את כל מה שיש לי להגיד על זה כתבתי כבר מתחת לשיר החדש של קומון.

About Group / Don't Worry - 33:25

Hot chip. Karl Walter, GettyImages
מוזר אבל יפה. אלכסיס טיילור/GettyImages, Karl Walter

לאלכסיס טיילור, הסולן של הוט צ'יפ והניל טננט של העידן הנוכחי, יש פרויקט חדש שנקרא אבאוט גרופ וכולל נגנים מ-Spiritualized, דיס היט ועוד. לא אשקר לכם - זה ממש מוזר לשמוע את טיילור על מוזיקה אקוסטית וכמעט פולקית. מוזר, אבל יפה.

Panda Bear / Afterburner - 36:54

פנדה בר. el Boczarski, GettyImages
עד הפעם הבאה שהאנימל קולקטיב יפציצו. פנדה בר/GettyImages, el Boczarski

האלבום של פנדה בר עלה לסטרימינג מלא באתר של רדיו NPR ומיד אחר כך הגיע גם לכל אתרי ההורדות. את רוב האלבום (אבל לא את הקטע הנ"ל) שמענו כבר בעבר, ומי שרוצה להיזכר יכול להיכנס למדורים הקודמים. עכשיו נשאר רק להתלהב ממנו קצת, לנוח, ולחכות לאלבום הבא של אנימל קוקלטיב.

EMA / California - 43:32

שיר שמתחיל בשורה "פאק קליפורניה, הפכת אותי למשעמם" ועטוף באפקטים של שוגייז ונגינה איטית לא יכול להיות רע. ואכן מדובר באחד מהרגעים החזקים של השנה. באמת.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully