וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחושה הטובה בעולם": פיה טוסקנו לוקחת את ההדחה מ"אמריקן איידול" בקלות

שני גורקביץ

10.4.2011 / 9:00

אחרי שחצי הוליווד – מתום הנקס ועד סנוקי – התרעמה על הדחתה, פיה טוסקנו, המועזבת הטריה מ"אמריקן איידול", לוקחת את הפרידה מהתוכנית בקלות. ראיון בלעדי

"אני לא מכור ל'איידול' אבל איך יכלה ארצות הברית להדיח את פיה? כנראה שאני סיימתי את העונה", כך צייץ תום הנקס ביום חמישי בערב בעקבות הדחתה של פיה טוסקנו בתוכנית האחרונה של "אמריקן איידול". לדעתו של הנקס היו שותפים רבים מכוכבי הוליווד, מאלן דג'נרס שהודיעה שהיא "המומה ועצובה" ועד אליסה מילאנו שלא הבינה "איך זה בכלל אפשרי" ואף צייצה למודחת עצמה: "שמרי על ראש מורם יפיפייה. את כישרון מדהים". אפילו סנוקי מ"חוף ג'רזי", שכנראה לראשונה בחייה חשבה את אותה המחשבה שחשב תום הנקס, שצייצה: "פיה צריכה היתה לנצח בכל הדבר הזה! אני לא צופה ב'איידול' יותר. אני עם ג'יי לו בעניין הזה".

ומה עם המודחת עצמה? בשיחה עם וואלה! תרבות, סיפרה טוסקנו בת ה-22 מניו יורק על תחושותיה נוכח התגובות הנסערות להדחתה שהגיעו גם מאנשים שלא היתה מצפה שיצפו בכלל ב"אמריקן איידול": "זה מדהים", היא אמרה, "כלומר, זה פשוט עוזר לי במצב הזה. אחרי ההדחה, לא הייתי בהלם או משהו כזה, פשוט היה לי עצוב לעזוב את שאר המתחרים. הייתי עצובה שלא אוכל להופיע שוב בשבוע הבא ורק ניסיתי להישאר חיובית ולהבין שלכל דבר שקורה יש סיבה. אבל לקבל את התמיכה עכשיו מכל כך הרבה סלברטיז ומהמעריצים שלי, זה מדהים וזו התחושה הכי טובה בעולם".

למה את חושבת שהצופים לא היו שם בשבילך?

"שאלו אותי את השאלה הזו הרבה היום ואני באמת לא יודעת. אין נוסחה מדויקת, את לא באמת יודעת. אבל זה מצחיק, כי ערב לפני היתה לי תחושה מוזרה בבטן. חשבתי על ההופעה שלי, ניסיתי משהו שונה, ולעשות את זה באמת היה פיצוץ , אבל דיברתי עם ההורים שלי ואמרתי להם 'אני מרגישה שאהיה בשלישיה האחרונה מחר'. והם אמרו 'לא, לא, היי בטוחה בעצמך, את תהיי בסדר גמור'. ואז כשזה קרה, אני לא יודעת, כאילו כבר ציפיתי לזה. זה מוזר".

טום הנקס. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
"איך יכלה ארצות הברית להדיח את פיה?" הנקס/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

היית עושה משהו אחרת בשבועות האחרונים?

"בהחלט לא. אני מרגישה שאם טועים, זה עוזר לך לצמוח. את לומדת מהטעויות הללו, כך שלא הייתי משנה דבר. אני באמת מסכימה עם כל מה שהשופטים אמרו לי, כל הביקורת הבונה שלהם. ניסיתי לעבוד על החולשות שלי, ואמשיך לעשות זאת".

כולנו יודעים שרנדי ג'קסון תמיד אומר לא לבצע שירים של וויטני יוסטון, מריה קארי או סלין דיון, ואת עשית זאת והצלחת מאוד. מה את אומרת על האמירה הזו - לעולם לא לנסות את השלוש הללו?

"אני אוהבת אתגרים ולקחת סיכונים. אלו זמרות שהקשבתי להם כשגדלתי, וניסיתי לעשות כמיטב יכולתי כשביצעתי את שיריהן וזה התקבל בצורה טובה, אז אני מודה על כך שכולם נהנו מההופעות שלי".

השופטים תמיד מפצירים בכם "עשו משהו אחר בשבוע הבא", ואז כשמישהו עושה משהו שונה – הוא מודח. זה היה השבוע הראשון בו עשית שיר שהוא יותר רוק - "River Deep, Mountain High" של אייק וטינה טרנר - והדיחו אותך. במבט לאחור, האם הושם דגש גדול מדי על לעשות משהו אחר?

"זו לא אשמתו של איש והשופטים צודקים לחלוטין. הייתי צריכה לשנות וציפיתי להופעה הזו, והייתי ממש נרגשת לקראתה ואני חייבת לומר שאין לי חרטות לגביה. זה גם לא כל כך רחוק מהסגנון שאני רגילה אליו, כי בבית הייתי עושה יותר דברים קצביים מאשר בלדות, כך שלא ממש יצאתי מאזור הנוחות שלי. היה לי ממש כיף, ואני רק צריכה להרגיש יותר בנוח על הבמה. אני קצת ביישנית לפעמים, ולפעמים יש לי קצת פחד במה".

איך באמת מתמודדים עם הלחץ של לשיר בפני מיליונים?

"זה בהחלט מצב של לחץ גדול, ולוקחים הרבה נשימות עמוקות לפני המופע. אני מנסה להפריד את עצמי מהכל, כי אני מקבלת פרפרים בבטן לפני זה אז אני לוקחת הרבה נשימות עמוקות. זה קשה".

שופטי אמריקן איידול. AP
"לראות את ג'ניפר נסערת מהתוצאה - זה פשוט הימם אותי". רנדי ג'ונסון, ג'ניפר לופז וסטיבן טיילר, שופטי "אמריקן איידול"/AP

איך זה הרגיש כשהדיחו אותך והבטת בשופטים וראית שג'ניפר לופז בוכה?

"זה היה לי קשה, כי ג'ניפר עזרה לי כל כך. היא מישהי שאני מעריצה ולראות אותה כל כך נסערת מהתוצאה - זה פשוט הימם אותי. לא יכולתי להאמין לזה. זה לא שהייתי בהלם, פשוט לא יכולתי להאמין שהמסע שלי בתוכנית הסתיים. והיה נחמד שהיה לי את התמיכה שלהם. זה היה מאוד נחמד".

כל הזמן שומעים את התהייה האם אישה יכולה לזכות שוב ב"אמריקן איידול"? לא היתה זוכה מאז ג'ורדן ספארקס וב-3 העונות האחרונות היו רק 2 נשים בשמיניית הגמר. את חושבת שלמרות שהציבור שמצביע לתוכנית הופך אותה ליותר מאתגרת עבור נשים, אישה עדיין יכולה לזכות?

"בהחלט. זה פתוח לכל אחד עכשיו. אני מרגישה כאילו כל אחד ואחד מהמתחרים חזק ביותר, לכל אחד מהם יש את התכונה המיוחדת לו שהופכת אותו לייחודי, אז באמת אי אפשר לדעת. אני אף פעם לא יכולה לומר בטוח אם גבר עומד לנצח או אישה. אבל אני יודעת שלכל אחד ואחד מהמשתתפים שבתוכנית עכשיו מגיע להיות שם".

עוד דבר שבולט הוא שחלק מהבנים זכו לרגעים מיוחדים: האלק הוגן עם ג'יימס, קלי קלארקסון שאמרה שקייסי חמוד וכל הבנות שרצו לעבר סטפאנו. הבנות בתוכנית לא קיבלו את אותה תשומת לב. את חושבת שאם היה לך רגע כזה שאולי יחבר אותך יותר לקהל, זה היה עוזר?

"אני לא באמת יודעת, אבל אני לא באמת חושבת ככה. אני מרגישה כאילו לכולנו יש את הרגעים שלנו בתוכנית. ובאמת באמת קשה להכריע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בת 16 וכבר יודעת מה גורם לה להרגיש כמו אישה טבעית. לורן אליינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקושי יומיים חלפו מאז הודחה טוסקנו מהתוכנית, וכבר נפוצו דיווחים שהוצע לה חוזה הקלטות באינטרסקופ, ושמועות שהיא יוצאת עם מארק באלאס, המקבילה הגברית לאנה אהרונוב בגרסב האמריקאית של "רוקדים עם כוכבים". ובינתיים, במחנה "איידול" נותרו שמונה משתתפים, בהם רק שתי בנות: היילי ריינהרט, שנתנה חתיכה מליבה בתוכנית האחרונה עם הקאבר הכה מצופה לג'ניס ג'ופלין, ולורן אליינה בת ה-16 ששרה למי שגרם לה להרגיש "Like A Natural Woman".

אחרי שכמעט כל הנשים הודחו, זה לא היה מפתיע שלצד טוסקנו, בין שלושת המועמדים להדחה היו גם ג'ייקוב לוסק עם קאבר למייקל ג'קסון, וסטפאנו לנגון ששר "When a Man Loves a Women". וכמובן שאי אפשר בלי להזכיר את קייסי אברהמס, שהפציע על הבמה עם וסט כפרי וקונטרבס ושאל אם אי פעם ראינו את הגשם. בשבוע הבא שירים מהסרטים, וואלה! תרבות כבר שמה פופקורן במיקרוגל.

"אמריקן איידול", ימי חמישי ושישי, 22:00, yes Drama HD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully