וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה הופעתו של בריאן פרי בישראל

עינב שיף

11.4.2011 / 18:35

למרות הערכות שגרסו שהמוזיקאי האנגלי יחלים ויגיע להופעתו בתל אביב, מצבו לא אפשר זאת. ההפקה: המופע יזוז לחודש יוני

אכזבה לקהל הישראלי: מנהליו של בריאן פרי ביטלו את הופעתו בישראל, שתוכננה ל-19 באפריל בהיכל התרבות בתל אביב, כך נודע לוואלה! תרבות. הפקת המופע, החברות Plug 'Productions, האוזן השלישית וטריפל פאנקשיין אישרו את הפרטים. כספם של רוכשי הכרטיסים יושב להם.

"ההפקה תודיע בהודעה מסודרת בימים הקרובים על מועד חלופי להופעה אשר צפוייה להתקיים בחודש יוני הקרוב בהיכל התרבות בתל אביב", כך נמסר מהחברות שהפיקו את האירוע. "הכרטיסים שנרכשו להופעה שתוכננה ל19 באפריל יהיו תקפים להופעה שתתקיים ביוני. מנהליו של פרי סיפרו לנו כי פרי התאכזב מההנחיה של רופאיו ומבטיח לקהל הישראלי כי יגיע בקרוב
אנו מאחלים לבריאן פרי איחולי החלמה חמים".

פרי אושפז בבית חולים לפני שבוע לאחר שחש ברע ונזקק לסדרת טיפולים. בתקשורת האנגלית דווח כי הזמר בן ה-65 לקה בהתקף לב, דיווח שהוכחש על ידי דוברו של הזמר. יממה לאחר מכן פרי שוחרר ומנהליו הודיעו כי הופעותיו יתקיימו כרגיל, אולם מצבו הבריאותי לא אפשר זאת בסופו של דבר.

פרי הוא אחד המוזיקאים הבולטים בבריטניה ב-35 השנים האחרונות. הוא התפרסם כשהוביל את ההרכב בריאן פרי לצד פיל מנזנרה ובריאן אינו וביחד הוציאו להיטים רבים. לאחר מכן פנה לקריירת סולו מצליחה, במסגרתה הוציא לפני כחצי שנה אלבום סולו בשם "אולימפיה", אותו היה אמור לקדם בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • בריאן פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully