וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האמריקאים עדיין אובססיבים ל"סיינפלד"

12.4.2011 / 15:05

"רמזור" האמריקאית תגיע לעונה שנייה? למה "The Killing" ממכרת? איך בטי ווייט עדיין כאן? ולמה "סיינפלד" עדיין מייצרת עניין? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

מי יציל את התכנית שלי?

מתוך "פרינג'". imdb
מה אתה מאיים? כבר נכנענו. מתוך "פרינג'" שחוזרת לעונה נוספת/imdb

הקמפיין לנשיאות ארצות הברית? המאבק נגד המלחמה באפגניסטן? תודה, אבל לא תודה - את האמריקאים מעניינים עכשיו יותר הקמפיינים להצלת הסדרות האהובות עליהם לקראת תום עונת המעילים. מגזיני הבידור ואתרי המעריצים החלו בתקופה האחרונה בפעולות נמרצות להצלת הסדרות שלא גרפו את נתוני הרייטינג המצופים ועתידות להישלח ל"אי המתים" של הטלוויזיה. מספר אתרי בידור עשו טורנירים בין התוכניות בהם המעריצים היו צריכים להצביע לסדרה האהובה עליהם, ובכך אולי להראות למנהלי הרשת מה הקהל רוצה באמת (או לחילופין, להוכיח סופית שילדות בנות 12 אהבו את ג'סטין ביבר ב-CSI).

לא רק האתרים התעוררו, גם המעריצים לא נשארו אדישים בכורסאות. מעריצי הסדרה "פרינג' ", למשל, פתחו בקמפיין אינטרנטי מקיף בעידוד יוצרי הסדרה להחזירה לעונה רביעית וזה אפילו עבד להם. הסדרה חודשה לעונה נוספת להנאת הקהל וחשבונות הבנק של השחקנים.

אז הנה לוח התוצאות המעודכן נכון לשבוע זה: על המרקע שלנו יופיעו גם בעונות הבאות הסדרות "glee", "איך פגשתי את אימא", "קוגר טאון", "האוס", "אמריקן איידול" ועוד. עם זאת, מי שכן צריך לחשוש למשרתו, הם האנשים מאחורי הסדרות "V" (שמגיעה עכשיו ל-HOT), "האירוע", "שקר לי", "קוד שיקגו", "דטרויט 1-8-7" וגם - לידיעת הגולש אדיר מילר - "רמזור" בגרסתה האמריקאית. בין הסדרות שכבר יושבים עליהן שבעה: "אחוזת ווילד", "No Ordinary Family", "מדיום", ו-"סמולוויל".

המדובר

מתוך "the killing". imdb
שוטרים ובוכים. מתוך "The Killing"/imdb

"מי רצח את ג'יי.אר?" גרסת 2011: הסדרה החדשה "The Killing" הצליחה לגרום לכל המצייצים בהוליווד לצאת מגדרם אחר השאלה "מי רצח את רוזי לארסן?". בפרק הפתיחה הכפול ששודר בשבוע שעבר (וזכה לרייטינג מרשים של 2.7 מיליון צופים) עוסקת הבלשית שרה לינדן (מיראל אנוס) בדיוק בבעיה הזו. לינדן היא אם חד הורית לג'ק (ליאם ג'יימס) שזהו היום האחרון שלה בעבודתה, אך בשל הרצח המזעזע של נערה בת 18 שנמצאה כפותה בתוך מכונית, היא איננה יכולה לעזוב.

"The Killing", שמקורה בסדרה דנית, איננה סדרת משטרה רגילה. יש בה משהו שמתעמק בפרטים הקטנים יותר, אלה החבויים לעיתים קרובות מן העין של התסריטאי על מנת לפנות מקום לפתרון הפאזל הסבוך. כך, למשל, במקום ה"אני מצטער על האובדן שלך" היבש שלאחריו מגיעה דמעה סמלית, זכינו לרגעים מרגשים בעת גילוי הגופה של לארסן וכאשר נדרשה המשפחה לספר לאחיה הקטנים שרוזי "הלכה לגן עדן". הרבה פעמים סדרות משטרה מסתפקות רק בזה, אבל "The Killing" לא עושה את זה. היא לוחצת במקום שכואב עד שנגמר הטישו. כן, אתם הולכים להתמכר.

המיותר

מרידית' ויארה ודונלד טראמפ. GettyImages
מרדית' ויארה מתחנפת לאולי בוס חדש שלה, דונלד טראמפ/GettyImages

עיתונאים אוהבים לרכוב על גלי הטרנדים. בין אם זה מיליון הראיונות ה"בלעדיים" שהעניק צ'רלי שין לכל רשת טלוויזיה אפשרית או טרנד הפסיכולוגים שמנתחים בשידור חי את התנהגותו הקלוקלת של סלב, העיתונאים נמצאים שם עם האצבע על הרייטינג. אה, כלומר, על הדופק. אבל נכון לעכשיו, הגל הזה נוהר לו לכיוון היציאה. עיתונאים ומנחי תוכניות אקטואליה רבים ברשתות הטלוויזיה הגדולות הודיעו לאחרונה על עזיבתם. לארי קינג, קייטי קוריק, גלן בק ועוד רבים אחרים אמרו תודה רבה על המשכורת המנופחת והכיסא הנוח ויצאו לדרך חדשה (שהובילה בדרך כלל לרשת המתחרה).

בהוליווד כמו בהוליווד כולם רוצים ללכת בגדול: לארי קינג עשה תוכנית ספיישל בה בירכו אותו נשיאים בעבר וסלבריטאים בהווה, קייטי קוריק התארחה ב-"glee" ואילו גלן בק קיבל ספיישל בדיחות מיוחד מיריבו ג'ון סטיוארט, שהקדיש את 15 הדקות הראשונות של התכנית שלו לעזיבתו של "האיש שנשלח על ידי ישו".

אבל הבום הגדול באמת שייך למנחת ה"טודיי שואו" של NBC מרדית' ויארה. במהלך ראיון שערכה עם המפטר הרשמי דונלד טראמפ (אימרו מעכשיו: המתמודד בבחירות לנשיאות 2012 דונלד טראמפ), היא שאלה אותו על דעתו בנוגע למקום הלידה של הנשיא השחור הראשון. בתגובה, הסביר טראמפ כי אובמה איננו ראוי לכלות ימיו בחדר הסגלגל, כיוון שיש סיכוי שהוא כלל לא נולד בארצות הברית אלא בקניה, טענה מגוחכת שהופרכה כבר בעבר.

ויארה, עיתונאית מנוסה וחדה, לא הגיבה לטענתו וחוסר התגובה שלה גרר תגובות נזעמות מצד חבריה למקצוע שתהו מה הסיבה שבגינה היא לא התייחסה להערה. התשובה הכי הגיונית שנמצאה עד כה: היא מנסה להתקבל לעבודה ברשת FOX.

הביזאר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיף לצפות בזהירות. מתוך "strange sex"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת TLC, מי שהכניסה אלינו לסלון סדרות ביזאר אחרות בהן עסקנו פה בטור כמו "Sister Wives" ו-"My Strange Addiction", ממשיכה לאתגר את רפלקס ההקאה שלנו עם עונה נוספת לסדרה "Strange Sex". ככלל, כל סדרה שמתחילה במילה מוזר מתקבלת כאן בברכה, אבל "מין מוזר" איננה תכנית ריאליטי רגילה שבה כולם שוכבים עם כולם. מדובר בסדרה דוקומנטרית על אנשים הסובלים מבעיות קיצוניות בתחום המיני. כך, למשל, בפרק הראשון של העונה ששודר בשבוע שעבר אנחנו פוגשים את קלי, שבגיל 15 גילתה שיש לה שתי ואגינות (ולמרות מה שעובר לכם בראש עכשיו, זה לא כיף כמו שזה נשמע), ובפרק ששודר השבוע פגשנו בג'ון הסובל ממחלה נדירה שגורמת לאיבר המוצנע בגופו להיות מוצנע מאוד ופשוט להיעלם פנימה לתוך הבטן. ואתם חשבתם שליהיא ועתי מתחת לסדינים זה פרובוקטיבי.

ליהוק שיחוק

בטי ווייט. Jason Merritt, GettyImages
חייך! אכלת אותה. בטי וויט/GettyImages, Jason Merritt

למרות שז'אנר הפספוסים הוא בעיקר מביך ומציק יותר מאשר מצחיק, הפעם בטי ווייט, הסבתא עם הרולרבליידס, מוכיחה שמה שהיא שכחה אנחנו עוד לא למדנו. הסבתא זפטה לא נחה גם בגיל 89 ומשיקה תוכנית מתיחות חדשה ובה הפורמט עובד כך: ווייט וחבר מרעיה יבחרו מדי שבוע שה תמים וצעיר ויעבדו עליו במגוון דרכים שונות. כי הרי מי יחשוד בסבתא'לה עם סלים שרק מבקשת עזרה עם הקניות ולבסוף מתפגרת מול הפרצוף המבוהל של הקורבן הנבחר? יהודה ברקן – מאחוריך!

לינק לעת צרה

ג'רי סיינפלד. imdb
נו לינק פור יו! ג'רי סיינפלד/imdb

הלינק הבא הוא לכאלה שיש להם פוסטר של קריימר על הקיר, כל דבר שקורה מזכיר להם את הפרק ההוא מ"סיינפלד" שדיבר בדיוק על זה ויש להם ציטוט של ג'ורג' קוסטנזה מוכן בכיס לכל סיטואציה. האתר הבא חיבר את רשימת כל נעלי הסניקרס של ג'רי סיינפלד בתכנית המיתולוגית כולל הסברים, דגמים, תמונות ודיווח מפורט אודות אילו נעליים הוא נעל באיזה פרק. למכורים בלבד.

מי אמר למי

Quagmire: " I am not trying to be a girl's Prince Charming, I am trying to be that big mistake they made at the bar last night"



(קווגמאייר מ"איש משפחה" לא מכוון גבוה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully