וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק רונסון בישראל: "מתכוון לשוב לכאן להופעה אמיתית"

שני גורקביץ'

12.4.2011 / 11:38

רונסון, שיתקלט הערב במסיבה בתל אביב, אמר במפגש עיתונאים כי ישוב לישראל בקרוב והרחיב על חוויותיו משהייה באותו המלון עם ג'סטין ביבר ועל אהבתו לאמילי קרפל

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: רן צימט)

הוא אמנם לא ג'סטין ביבר, אבל כל יום שבו בישראל נמצאים גם כוכב בסדר הגודל של ביבר וגם יוצר ברמה של מארק רונסון, הוא סוג של יום חג. היום (שלישי) יתקלט רונסון במסיבה בתל אביב לכבוד השקת פרסי הלילה של XL ולרגל האירוע, הוא כינס מסיבת עיתונאים בתל אביב.

"אני מתכוון לחזור עם הלהקה לפני סוף השנה ולעשות פה הופעה אמיתית", כך אמר רונסון בחדשות המשמחות של הערב. רונסון כבר הופיע בהצלחה בישראל עם האלבום "Version" לפני שלוש שנים.

לאחר מכן, עבר המפיק לספר על חוויותיו משהייה באותו המלון עם ביבר, הנמצא בישראל לקראת הופעתו ביום חמישי. מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שלשניים יוצא לחלוק את אותה האכסנייה: "עשיתי לעצמי הרגל לשהות באותו המלון עם ג'סטין ביבר", סיפר רונסון. "הוא עוד לא אמר לי שלום. אני ממשיך ללבוש חולצות בהירות ולקוות שיום אחד הוא ישים לב אליי".

"לא שקלתי להחרים את ישראל"

בעניין אחר, סיפר רונסון כי בילה את יום אתמול עם המוזיקאית אמילי קרפל ובעלה, המפיק המוזיקלי תומר אדם לנציגר. "היא אחד האמנים הישראלים היחידים שאני מכיר", סיפר רונסון, שגם חשף כי הם מתכננים לשתף פעולה יחדיו. שיתופי פעולה קונקרטיים יותר יהיו, לדבריו של רונסון, עם ההרכב The Gossip, דניאל מריוות'ר (שביצע את "Stop Me" באלבום "Version") ועם רופוס וויינרייט.

בנושא הבוער של החרם התרבותי על ישראל, אמר רונסון כי אכן היו אליו פניות בנושא, אולם לדבריו, הוא לא באמת התחבט: "היו אליי פניות לא כל כך מנומסות לא לבוא", סיפר. "איימו להחרים הופעות שלי, אבל אני מופיע במדינות נוצריות, מוסלמיות והכל ויש לי משפחה פה. אפילו לא שקלתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully