וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ליסין פותח עונה עם ליאור אשכנזי, דב נבון ועוד

שני גורקביץ'

12.4.2011 / 16:15

התיאטרון הציג את רפרטואר העונה החדשה שיכלול מחזות מקוריים, תרגומים חדשים וגם בית ספר חדש למחזאים צעירים

תיאטרון בית ליסין הציג היום (שני) את עונת 2011-2012, שתכלול מגוון של מחזות ישראלים, מחזות מובילים מהעולם שיעלו לראשונה בארץ, פרויקטים ואירועים מיוחדים, תיאטרון לילדים, הפקות של קבוצת הצעירים של תיאטרון בית ליסין, סדרה חדשה וראשונה מסוגה של שחקנים מביימים ובית ספר חדש למחזאים.

את העונה החדשה של התיאטרון תפתח בסוף יוני הקומדיה הצרפתית "שם פרטי", מאת מתיה דלאפור ואלכסנדר דה-לה פאטאלייר, שתעלה לראשונה בארץ, בבימויו של משה קפטן ובהשתתפות ליאור אשכנזי, דב נבון, מיכל לוי, מורדי גרשון ויעל לבנטל. בהמשך יעלו "מימונה", מחזה חדש מאת חנה אזולאי-הספרי, בבימויו של כפיר אזולאי יעלה ביולי, ואחריו יעלו "האמא של...", מאת המחזאי הקנדי איוון פלאסי, "אחרון ימיה" מאת גדי ענבר ו"נדל"ן" מאת רוני קובן. המחזמר "אחים בדם" מאת ווילי ראסל, יעלה בנובמבר. "אהבה, שנאה ומה לבשתי".

בנוסף, המחזה החדש של סביון ליברכט, "סוסים על כביש גהה", יעלה בינואר, אחריו ייפתח "מקסי ואני", של הלל מיטלפונקט. "33 וריאציות", ו"כן, אדוני השר", יעלו במרץ ואפריל. בקיץ יעלו "מלאכת החיים", של חנוך לוין, "המכשפה", מאת אברהם גולדפאדן ו"רעל ותחרה", של ג'וזף קסרלינג.

סדרה חדשה: שחקנים מביימים

ביוני 2012, יעלה התיאטרון ארבעה מחזות חדשים שכתבה סביון ליברכט, סביב אישיותו של זיגמונד פרויד. במסגרת "פרויקט פרויד" יעלו "הנשים של פרויד", "הנאצי של פרויד", "זיגמונד וקארל היקרים" ו"שפילריין". כחודשיים לאחר מכן, יפתח פסטיבל "פותחים במה" ה-12, שהשנה יוסיף גם הפקות איכות לילדים מצד מחזאים ישראלים.

עוד בעונה החדשה של התיאטרון: קבוצת השחקנים הצעירים של התיאטרון תעלה את "פגישה מקרית", של נואל קווארד, "רומיאו ויוליה", מאת וויליאם שייקספיר, ו"אופרה בגרוש", עם פזמונים מאת ברטולד ברכט וקורט וייל. במסגרת הצגות הילדים יעלה המחזה המוזיקלי "הקוסם מארץ עוץ", ויימשך החוג "שייקספיר לילדים".

לצד המחזות השונים, הציגה מנכ"לית התיאטרון, ציפי פינס, את סדרת "שחקנים מביימים", שבה תינתן אפשרות לשחקנים להחליף את מרכז הבמה בחדר החזרות. את הסדרה יחנוך ליאור אשכנזי, שיביים את המחזה "היופי כן קובע", מאת ניל לביוט בתרגום אסף ציפור, שיעלה לראשונה בישראל.

בנוסף, פותח בית ליסין לעידוד בית ספר למחזאות, בשיתוף עם סדנאות הבמה. המחזאים שיתקבלו לבית הספר ילמדו בו בקבוצות קטנות ובליווי אמנותי צמוד של המורים ציפי פינס, הלל מיטלפונקט, סביון ליברכט, גורן אגמון ואבישי מילשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully