וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'סטין ביבר הזמין ילדים משדרות להופעה שלו"

עינב שיף

13.4.2011 / 7:42

תקרית ביטול הפגישה בין כוכב הפופ לראש הממשלה הגיעה גם לחו"ל, שם מיהר יח"צנו של ביבר להגיב לדברים. ביבר עצמו זועם על הפפראצי בטוויטר: "הם צריכים להתבייש"

ביטול הפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לג'סטין ביבר הנמצא בישראל הגיע גם לכותרות אתרי החדשות השונים בעולם, שמדווחים על התקרית המביכה וכן על התסכול של ביבר בטוויטר על הצקות הפפראצי למיניהם. כזכור, אמש (שלישי) הודיעה לשכת ראש הממשלה על ביטול הפגישה, בשל סירוב הנהלתו של ביבר להפגישו עם ילדים מאזור עוטף עזה.

אלא אתר הרכילות המוביל TMZ השיג לתגובה את מת'יו הילציק, איש יחסי ציבור במערך ההנהלה של ביבר, שטען אחרת: לדבריו, ביבר אף הזמין ילדים מאזור שדרות, להיות אורחיו בהופעתו בישראל ביום ה'. "ג'סטין מברך על ההזדמנות לפגוש ילדים מרקע קשה", אמר הילציק. "למעשה, הוא הזמין כמה ילדים מאזור שדרות להיות אורחיו במופע עם מעריצים נוספים".

"למרות כמה קשיים לוגיסטיים, ג'סטין נהנה מהטיול הראשון שלו לישראל", הוסיף משרד היח"צ של ביבר. ביבר עצמו נשמע קצת פחות מרוצה בטוויטר שלו: "הייתם חושב שלפפראצי יהיה קצת כבוד למקומות הקדושים. שיצלמו אותי אוכל, אבל לא במקומות של תפילה, זה מגוחך". לאחר מכן צייץ ביבר "אני נשאר במלון למשך השבוע, מרוצים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully