וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות רצח ג'וליאנו מר: אנשי תיאטרון ייפגשו עם אבו מאזן

שני גורקביץ'

13.4.2011 / 11:42

מוחמד בכרי, סלים דאו, יוסוף אבו ורדה ויוצרים נוספים יזמו פגישה עם יו"ר הרשות הפלסטינית, בדרישה להשלמת החקירה

יוזמה של אנשי תיאטרון ערבים-ישראליים ופלסטיניים תביא לפגישה בינם לבין יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. זאת, בדרישה לחקירה אינטנסיבית של רצח ג'וליאנו מר חמיס, שנורה בג'נין לפני כעשרה ימים.

"אני לא יודע מה בדיוק קורה בחדרי החקירות אבל ההצהרה הרשמית של ראש ממשלת פלסטין היתה, שהם לא יפסיקו עד שימצאו את הרוצחים", כך אמר הבוקר (רביעי) מוחמד בכרי, מיוזמי הפגישה, בשיחה עם וואלה! תרבות. בכרי הוא חלק מקבוצה של שחקני תיאטרון ישראלים-ערבים שייפגשו בשבת הקרובה עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, ברמאללה. לאחר הפגישה צפויים השחקנים לערוך עצרת זיכרון לאיש התיאטרון שנורה למוות לפני שבוע מול התיאטרון שייסד בג'נין.

מלבד בכרי יגיעו למפגש עם אבן מאזן ראש תיאטרון אל-מידאן בחיפה, ריאד מסארווה, השחקנים מכרם חורי, יוסף אבו ורדה, סלים דאו והסופר חסן חדר. אליהם יצטרף גם הבמאי הפלסטיני נביל אל ראעי מתיאטרון החופש של מר-חמיס בג'נין.

בכרי סיפר כי בעת הרצח של מר-חמיס, שהה בניו יורק ושמע על האירוע מכלי התקשורת. "חזרתי ישר לבית הקברות", הוא אומר. "אנחנו רוצים החקירה וגילוי הרוצחים והבאתם למשפט. אנחנו הולכים לבדוק מה קורה עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully