וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרק הסיום של "glee" יועבר בישראל במקביל לארה"ב

עינב שיף

14.4.2011 / 15:32

אחד המשדרים המצופים של הטלוויזיה האמריקאית יועבר בלייב גם בישראל ב-24 במאי. מי הדמות שתיפרד מהסדרה?

פרק סיום העונה של הסדרה המצליחה "glee" ישודר בישראל במקביל לשידור בארה"ב. חברת הלווין yes הודיעה כי הפרק ישודר בלילה שבין שלישי לרביעי ב-24 במאי לפנות בוקר. טרם ידוע באיזו שעה בדיוק ישודר הפרק, שכן ייתכן והוא יהיה ארוך מהרגיל. שעת השידור הרגילה של "glee" היא 21:00 בערב, שעון החוף המערבי. שידור נוסף של הפרק יוקרן ביום ה', 26 במאי בערוץ yes Drama.

בינתיים, מעט מאד ידוע על הכיוון אליו תלך עלילת הסדרה בפרק האחרון. היוצר ריאן מרפי כבר אמר כי לצד ההתמודדות של חברי המועדון עם "ווקאל אדרנלין" בתחרות הארצית, יתמודדו כוכבי הסדרה עם מוות בלתי צפוי של אחת הדמויות ואילו רייצ'ל תפגוש שוב בדמותו של ג'סי סיינט ג'יימס, ששבר את ליבה. מרפי הוסיף כי גם המורים יזכו לטוויסט בעלילה ודמותו של קורט צפויה לחזור למקהלת התיכון אותו עזב.

"glee" תשוב למסכים בארה"ב ב-19 באפריל וב-26 באפריל תקדיש פרק בן שעה וחצי לליידי גאגא. הסדרה תשוב כמובן לעונה שלישית, שהוזמנה על ידי רשת FOX כבר בתום העונה הראשונה.

"מרגיש כאילו דרכתי בשלולית של HIV"

במקביל נראה שמתפתחת שערוריית "גלי" חדשה, אחרי הסופר האמריקאי ברט איסטון-אליס ("פסיכופת אמריקאי", "פחות מאפס", "לונאר פארק"), צייץ אתמול: "אני אוהב את הרעיון של 'גלי' אבל למה בכל פעם שאני רואה פרק אני מרגיש כאילו דרכתי בשלולית של HIV?"

עד עתה לא פורסמה אף תגובה מקרב אנשי התוכנית, או מארגוני זכויות, אבל עם יותר מ-141,000 עוקבים, הציוץ של איסטון-אליס החל להכות גלים ברשת. לפני מספר שעות צייץ הסופר בשנית ואמר: "לא, לא הייתי שיכור אתמול. צפיתי בכריס קולפר שר 'Le Jazz Hot', והרגשתי כאילו לפתע נדבקתי ב-HIV".

  • עוד באותו נושא:
  • glee
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully