וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצעי בגרות: ג'סטין ביבר בהופעה - אכזבה למבוגרים, תענוג למעריצות

דפנה לוסטיג, צילומים: נמרוד סונדרס

15.4.2011 / 2:04

ג'סטין ביבר התגלה כפרפורמר די מאכזב ביחס לכוכב הפופ הגדול בעולם, אבל העיקר שאת המעריצות שלו הוא הביא לסיפוק מלא. דפנה לוסטיג מחכה שיהפוך לגבר אמיתי

יח"צ - חד פעמי

(ביבר בהופעה בישראל - באדיבות הפקת המופע)

פארק הירקון בתל אביב התמלא אמש (חמישי) בהורים שנתנו לבנותיהן את המתנה הכי טובה בעולם לפסח: כרטיס להופעה של ג'סטין ביבר. אבל כדי להבין נכון את ההופעה של ביבר, צריך לתת בה שני מבטים: מבט ראשון, בגובה העיניים, מגלה פרצופים מיואשים של אנשים משועממים שחטפו דיכאון קליני רק מהמחשבה על הפקק בדרך הביתה. כל האנשים האלה חצו את גיל 30. מבט שני, עם העיניים למטה, מגלה עשרות אלפי פרצופים זורחים וידיים שהונפו באוויר, עם סלולרים שכנראה הולחמו אליהן וכוחות אינסופיים לצרוח עד לב השמיים.

אלו פרצופים של ילדות שקיבלו בזמן אמת הופעה של האמן הכי נערץ בעולם. אי אפשר להמעיט בערכה של החוויה הזו ובמשמעותו של הרגע בזמן שבו ביבר הגיע לישראל. בניגוד לנהוג בתעשייה המקומית, ביבר נחת כאן בשיאו. עבור המעריצות, הופעה חיה שלו היא חוויה מעצבת, רגע שאין שני לו. נפלה בחלקן הזכות להתרגש בזמן אמת, לא בדיעבד ולא דרך היוטיוב. הערב הזה ייחרט בזיכרון שלהן לנצח כערב מושלם, אולי אפילו יותר מהבת מצווש.

ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
בא בזמן אמת וצריך להעריך את זה. ג'סטין ביבר בהופעה/נמרוד סונדרס

למעריצות האלה סיפק אתמול האליל הצעיר שעה וחצי בחברת ארסנל הלהיטים המצומצם שלו. לאוזניים שלהן, כל להיט נשמע כמו תפילה. אוזניים מיומנות יותר קלטו מהר מאד שביבר, זמר טוב בדרך כלל, שר באופן מגומגם וחסר ברק. היה מפתיע לגלות עד כמה גירסת הלייב שלו לא מרשימה. הקסם הגדול שיוצא ממנו באולפני הקלטות והקול הצלול שנע בחופשיות בין פופ ואר אנ' בי, שני אלמנטים עיקריים בהפיכתו של ביבר לסנסציה, לא הגיעו אתמול להופעה בפארק.

מי שכן הגיע היה נער מתבגר שמככב בהופעה אמריקאית באופייה, עם קול קצת סדוק שהתחלף רק לאחרונה. ביבר משתדל מאד לקשור את עצמו לעולם המוזיקה השחורה, אבל השירים של מייקל ג'קסון, ראן DMC וברונו מארס, שבוודאי מציתים את הקהל בארה"ב בקטעי המעבר השונים, התקבלו בתל אביב בדממה. המראה של עשרות ילדות קופצות כמו משוגעות בשיר הסתמי "One Time" ואז מקבלות בפנים חתומות את "Wanna Be Starting Something" היה מדכא. מסתבר שזה שיר שהן לא שמעו מעולם.

ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
פייר, ציפינו ליותר. ביבר בהופעה/נמרוד סונדרס

זה קצת מוזר לראות הופעה של כוכב הפופ הכי גדול בעולם ולא להרגיש כלפיה שום דבר. לא שמחה, לא צמרמורת, לא בחילה ולא תיעוב. גם אם ג'סטין ביבר הוא תופעה ששייכת כולה לנערות, כשצופים בזמר שאלבומיו נמכרו בלמעלה מעשרה מיליון עותקים ברחבי העולם מתעוררת הציפייה ליהנות מכריזמה מפתיעה, מקול גדול, משובל של אבק כוכבים.

מג'סטין ביבר, האמן עם הקליפ הנצפה ביותר ביוטיוב, קיבלנו אתמול כובע הפוך, סניקרס עם נצנצים והרבה רגעים מרוחים. ילדה אחת, בת מזל שנשלפה מהקהל, קיבלה ממנו גם ליטוף קטן וזר פרחים. אבל הכי קל וצפוי זה לצאת מהופעה של ג'סטין ביבר ולהגיד שהיה גרוע. זה לא רק קל וצפוי, זה גם לא רחוק מהאמת. ביבר הוא אליל נוער, הוא לא מנסה לרגש מבוגרים והוא לא בא הנה בשבילנו. את הקהל שלו לעומת זאת, את הילדות שחולמות עליו בלילות, הוא הביא אמש לסיפוק מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully