וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל: "הורים תימנים מעדיפים ילדים רוצחים מאשר הומואים"

17.4.2011 / 14:59

נציגת ישראל לאירוויזיון העניקה ראיון לתוכנית אירוח בולטת באירלנד ואמרה מה דעתה על העדה ממנה היא באה

דנה אינטרנשיונל החלה בקמפיין הבינלאומי שלה לקראת השתתפות באירוויזיון עם ראיון מעט יוצא דופן בתוכנית "The Saturday Night Show" באירלנד, מהתוכניות הבולטות במדינה.

בראיון, נשאלה אינטרנשיונל כרגיל לגבי סיכויי הזכייה שלה בתחרות עם השיר "דינג דונג" (אותו ביצעה בסוף התוכנית) וענתה את התשובה שענתה לתקשורת הישראלית: היא מצפה בעיקר ליהנות מהמסיבות והאירועים סביב האירוויזיון השנה וכמובן - להגיע כמה שיותר גבוה. אינטרנשיונל היתה מעט נבוכה לראות את תמונותיה מהאירוויזיון בו זכתה עם השיר "דיווה" ואמרה כי היא נראית כמו "דודה שלי". המנחה אמר בתגובה "היא פנויה במקרה? אני ארצה להכיר אותך".

"היה לי מזל שזכיתי בתחרות"

עם זאת, אלו היו נושאים אחרים שבהם דנה עוררה עניין רב. למשל, באשר למוצאה התימני, אמרה אינטרנשיונל כי "זו קהילה סגורה. אני יכולה להגיד לך שאני לא מייצגת את הקהילה התימנית, כי סגנון החיים שלי והמסר שלי שאני רוצה להפיץ הם ההיפך ממה שהקהילה התימנית חושבת, בגלל שהם צרי מוחין לא ליברליים. אני מצטערת לומר זאת, אבל עבור הורים תימנים, ילד הומו זו קללה. הם מעדיפים שיהיה רוצח או גנב וזה דבר קשה מאד לחשוב".

"היה לי מזל שזכיתי בתחרות", הוסיפה אינטרנשיונל על זכייתה בתחרות. "אני לא יכולה לדמיין איך היו מתייחסים אליי אם הייתי מפסידה בתחרות. בכל מדינה, ברגע שאתה מביא לה את המקום הראשון, מתייחסים אליך בכבוד".

בהמשך, סיפרה אינטרנשיונל על הדרך הארוכה לגילוי זהותה המינית ועל גישושיה בחיי הלילה של תל אביב, עד שהבינה כי ברצונה לעבור ניתוח לשינוי מין. "אף פעם לא חשבתי על עצמי כגבר אמיתי", אמרה אינטרנשיונל. "אני יודעת מי אני ואני חשה את אותן התחושות מגיל 12-13. אני לא טוענת שאני אישה או שאני יכולה להיות אישה. אני מה שאני ואם אתם חושבים שמגיע לי שתתייחסו אליי כאישה, בבקשה. לא אכפת לי אם תקבלו אותי או לא. אם הייתי נשארת נער, לעולם לא הייתי משיגה כלום, פשוט הייתי אאוטסיידר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully