וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: סיימון קאוול עוזב את "The X-Factor" הבריטית

18.4.2011 / 19:50

רשת ITV אישרה לראשונה את הדיווחים על עזיבתו של השופט הבכיר בפאנל התוכנית הנצפית בבריטניה, לטובת עסקיו בארה"ב

סיימון קאוול לא ימשיך בתפקידו בתוכנית "The X-Factor" בבריטניה, כך אישרה היום (שני) רשת ITV המשדרת את התוכנית, הנחשבת לנצפית ביותר בבריטניה והחשובה ביותר בערוץ. בכך, שם הערוץ קץ לדיווחים הרבים שהודיעו כי קאוול בחר להרחיב את ענייניו בארה"ב, בהם הופעה בגרסה האמריקאית של "The X-Factor", שקאוול הוא אחד ממפיקיה.

עם זאת, ברשת ביקשו לצנן את אווירת המשבר שיצרה התקשורת האנגלית סביב עזיבתו של קאוול: "חלק מהספקולציות על כך שהתחננו לסיימון שיהיה שופט גורמות לי לחייך", אמר פיטר פינצ'מן, סמנכ"ל התוכן של הרשת. "אני שומע באופן קבוע שאנחנו במשבר אבל במציאות, יש לנו יחסים קונסטרוקטיביים להדהים עם סיימון ואנחנו משדרים באותו תדר בהחלט".

"אנחנו מדברים על כך שהוא בהחלט יהיה על המסך בהמשך העונה הקרובה", הוסיף פינצ'מן על התוכנית שתשוב למסכים באוגוסט הקרוב. "הוא לא יהיה שופט בכל שבוע, אבל תהיה לו נוכחות עצומה מאחורי הקלעים, כמו תמיד".

עזיבתו של קאוול היא לא המכה היחידה לתוכנית, על פי הדיווחים - ייתכן וגם שריל קול, השופטת הבכירה בפאנל אחרי קאוול תעזוב גם היא לארה"ב, לגרסה האמריקאית של "The X-Factor" שתעלה בספטמבר.

האם זה אומר שההצלחה ההיסטרית של "The X-Factor" הבריטית, שתוכנית הגמר שלה משכה למעלה מ-55% צפייה בעונה האחרונה, תיפגע באופן דרמטי? ב-ITV מקווים שלא, כפי שגם "Britian's Got Talent", תוכנית נוספת שקאוול שפט בה ועזב, ממשיכה כרגע לעונה חדשה בבריטניה עם רייטינג סביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully