וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר איגן זכתה בפרס פוליצר

19.4.2011 / 0:31

הסופרת זכתה בפרס הנחשב על "A Visit From the Goon Squad". ניו יורק טיימס זכה בשני פרסים בתחום העיתונות

הוכרזו הזוכים בפרס פוליצר, הפרס היוקרתי בעולם לעיתונות ואחד הנחשבים בתחום התרבות. בתחום העיתונות בלטו ניו יורק טיימס ולוס אנג'לס טיימס, שזכו בשני פרסים כל אחד: הניו יורק טיימס זכו בפוליצר על פרשנותו הכלכלית של דיוויד לאונהרדט ועל הסיקור הבינלאומי של אלן ברי וקליפורד ג'יי לוי ברוסיה; הלוס אנג'לס טיימס זכו בפרס לשירות הציבור על תחקיר שחיתות בעיירה בל שבקליפורניה ועל הצילום המגזיני של ברברה דווידסון, שתיעדה נפגעים במלחמת כנופיות בלוס אנג'לס.

בתחום התרבות, הזוכה הבולטת היא הסופרת ג'ניפר איגן, שזכתה בפרס היוקרתי לרומן הטוב ביותר על "A Visit From the Goon Squad", ספרה החמישי ורב התשבוחות, שזכה גם בפרס חוג המבקרים הלאומי. זוכה בולט נוסף הוא ברוס נוריס, שזכה בפרס למחזה הטוב ביותר על "פארק קלייבורן". המשוררת קיי ריאן זכתה בקטגוריית השירה.

בפרסי פוליצר נוספים זכה הוול סטריט ג'ורנל על טוריו של ג'וזף ראגו ו-וושינגטון פוסט על צילום של קרול גוצי (לה זה הפרס הרביעי, העיתונאית הראשונה לעשות כן), ניקול קאהן וריקי קריוטי, שתיעדו את ההרס והאובדן בהאיטי. אתר Propublica זכה בפרס פוליצר נוסף, על דיווחיו על הנעשה מאחורי הקלעים של וול-סטריט. בהחלטה מעניינת, ועדת הפרס קבעה כי השנה לא יהיה זוכה בפרס הדיווח החדשותי (Breaking News), למרות שנשקלו כתבות של שלושה עיתונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully