וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקולנוע במקסיקו: פרסים לחמישה סרטים ישראליים

שני גורקביץ'

21.4.2011 / 12:28

"רימון הזהב", בו ביים דן תורג'מן את אחינועם ניני זכה בפרס הראשון לסרט עלילתי. פרסים גם "ז'טאם איי לאב יו טרמינל" של דני מנקין ו"חולה את נתן" של רובי אלמליח

פרסים יוענקו לחמישה סרטים ישראליים בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי שייערך במקסיקו בחודש הבא. לזוכה בפרס דקל הזהב (ללא כל קשר לדקל הזהב של פסטיבל קאן) לסרטים עלילתיים נבחר הסרט "רימון הזהב" שביים דן תורג'מן עם אחינועם ניני העוסק בקשיי קליטתם של העולים מתימן בשנים הראשונות לאחר הקמת המדינה. דקל הזהב יוענק גם לסרט הדוקומנטרי "מסע ציוני מרומניה לאריתריאה", של דובה קהן.

פרס דקל הכסף לסרט דוקומנטרי יוענק לסרט "חולה את נתן" שביים רובי אלמליח, המספק הצצה למאבקם של שני אחים מכונאים, בשלטונות המאיימים לסגור את המוסך בו הם מתגוררים בשדרות מוכת הקסאמים.

פרס דקל הברונזה לסרט עלילתי יוענק לקומדיה הרומנטית "ז'טאם איי לאב יו טרמינל" של דני מנקין ("18 קילו של אהבה"), המספרת על צעיר (מוקי) שנוסע להתחתן עם חברתו האמריקאית ובדרך מבלה יום מרגש בפראג. הסרט ייצא לאקרנים ב-28 באפריל. בנוסף, יוענק דקל הברונזה לסרט דוקומנטרי ל"מח החשמלי" שביים נדב הראל, העוקב אחר אנשים שעוברים טיפולי חשמל כיוון שהם סובלים מדיכאון, דיסטוניה, אפילפסיה ומאניה דיפרסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully