וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בפסטיבל תיאטרונטו 2011

23.4.2011 / 18:07

פנינה ברט צדקה זכתה בפסטיבל על תפקידה ב"קברט ז'בוטינסקי". מנהל האירוע, יעקב אגמון: "הפסטיבל הטוב ביותר"

פסטיבל תיאטרונטו להצגות יחיד ננעל היום (שבת) בטקס הענקת הפרסים המסורתי, בו הוכרזו הזוכים בפרסי המשחק הטובים ביותר להצגות התחרות למבוגרים ולילדים. בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל להצגות מבוגרים זכתה פנינה ברט צדקה, על תפקידה ב"קברט ז'בוטינסקי" שכתב וביים גדי צדקה. שווי הפרס הוא עשרת אלפים שקלים.

"פנינה מגישה תפקיד בעל כוח רב, מרגש ביותר, מתוך שכנוע פנימי עמוק ומורכבות פנימית", כך נימקו השופטים את הבחירה בצדקה, המגלמת אם המנסה למנוע מאהוד אולמרט לפתוח במלחמה. "משחקה של פנינה ברט צדקה, מבטא את קשת רגשית בלתי אפשרית, שהיא ביטוי נאמן לצלקות של החיים בארץ הזו".

לצד צדקה, הוענק ציון לשבח לשחקנית יעל טוקר על משחקה בהצגה "נחמודת" המבוססת על צ'כוב, בבימויו של איציק ויינגרטן. "יעל משכנעת ומרגשת בהצגתה של דמות פשוטה ומורכבת כאחת, שאהוביה אינם אלא תחליף חולף לריקנות הפנימית שלה", כך נימקו השופטים את הבחירה.
פרס השחקן הטוב ביותר בהצגת ילדים הוענק ליוגב יפת, על תפקידו ב"סמיר ויונתן על כוכב מאדים", שכתבה דניאלה כרמי וביימה סיון הנדלסמן. ציון לשבח הוענק לשחקנית יעל זיגדון על משחקה ב"אור-לי" שיצר עידו סתר וביימה הדר משה.

"הפסטיבל כולו היה הטוב ביותר, המרגש ביותר והמסקרן ביותר", כך סיכם מנכ"ל האירוע יעקב אגמון את הפסטיבל, בו הועלו בסך הכל 51 הצגות, כולל הצגות התחרות למבוגרים ולילדים וכן ההצגות האורחות. על פי מפיקי האירוע שנערך בנמל יפו, ביקרו בו למעלה מעשרת אלפים אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully