וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודח "אמריקן איידול", סטפנו לנגונה: "אזכה בגראמי"

שני גורקביץ'

24.4.2011 / 7:11

סטפנו לנגונה, המודח הטרי "מאמריקן איידול", כבר מסמן מטרות ומספר על זהותו האמיתית כמוזיקאי ודעתו על הנשיקה של קייסי עם ג'ניפר לופז. ראיון בלעדי

קשה לומר שסטפנו לנגונה הופתע לשמוע את שמו בין שלושת המועמדים להדחה בתוכנית האחרונה של "אמריקן איידול", שהתמקדה בשירים מהמאה ה-21. זה לא רק הביצוע החלש מאוד שלו ל-"Closer" של Ne-Yo, אלא העובדה הפשוטה שהוא היה כבר במעמד הזה שלוש פעמים לפני כן. לכן, גם ההדחה שלו, היא לא באמת האירוע שיעצור את נשימתם של צופי התוכנית, ויודעים מה – גם לא את שלו.

"הייתי בתהליך הזה כל כך הרבה פעמים, שבהתחלה פשוט חשבתי על מה שאצטרך לעשות בשבוע הבא אם אעבור", מספר לנגונה בשיחה עם וואלה! תרבות. "חשבתי גם שאם לא אעבור, אצטרך להיות מוכן לשיר את השיר שלי, לשמור על רוגע וממש להפגיז כדי שאוכל לתת הופעה אחת אחרונה מעולה, וזה בדיוק מה שעשיתי".

אתה מאוכזב מההדחה?

"הייתי בין 7 ברי המזל האחרונים, אבל התוכנית לא באמת מקרינה על מי שאני כמוזיקאי או כפרפורמר בכלל. זו תוכנית – וזה מה שצריך לזכור. עכשיו הגיע הזמן שאתקדם".

ג'יימס דרבין היה דיי מרוגש כשעזבת, מה חשבת באותו הרגע, כשהוא קפץ עליך?

"ג'יימס הוא תינוק בכיין! אבל ג'יימס הוא אחי, אנחנו שותפים מאז שבוע הוליווד. אני עומד להיות השושבין שלו בחתונה ואני אוהב אותו מאוד והוא אוהב אותי. הוא איבד את זה אתמול, הוא היה הרוס, אבל אמרתי לו להישאר מפוקס ו'אל תדאג בכלל בגללי כי אני אהיה בסדר, פשוט תמשיך להיות מפוקס ועשה את מה שאתה חייב לעשות'. אני אוהב אותו ואנחנו אחים לכל החיים".

התבאסת שקייסי זכה לנשק את ג'ניפר לופז לפניך?

""לא, לא, לא. זה מגניב בשבילו, ואני שמח. זו בטח הנשיקה היחידה שהיתה לו כבר הרבה זמן, אז אני לא כועס עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מתמודדי "אמריקן איידול" מחבקים את סטפנו לנגונה. imdb
אחים לכל החיים. לנגונה עם דרבין ושאר מתמודדי תוכנית הטופ-7 של "אמריקן איידול"/imdb

יש לך רקע מוזיקלי מגובש מאוד - אבא שלך מוזיקאי, לסבא שלך יש חנות מוזיקה. אתה מרגיש שבאמת הראית אותו בהופעות שלך?

"קשה באמת להראות את עצמך בתוכנית. קייסי הצליח להראות את היכולות המוזיקליות שלו. דבר אחד שרציתי לשמור, ולשמור קרוב לעצמי היא המוזיקה המקורית שלי ונגינת הפסנתר שלי. גדלתי על נגינה בכלים מוזיקליים ואז גיליתי שאני יכול לשיר, דווקא בזמן שהייתי בלהקה, באופן אירוני. אני כותב כל כך הרבה ואני לא יכול לחכות עד שאתחיל בשיתופי הפעולה וממש לעבוד. קיבלתי משוב מצוין מאנשים בתעשייה, ויש להם שוק פתוח לגמרי בשבילי, כך שאני מאוד נרגש ואני יודע שאצליח מאוד אחרי זה".

אבל אחרי שראית את ההשפעה שיש לנגינה של קייסי, האם אינך חושב שטעית כשהחלטת לא לנגן בפסנתר?

"הרבה מקבלת ההחלטות שלי התבססה על מה שאני רוצה לעשות אחרי התוכנית. רבים מהשירים שבחרתי לא היו בהכרח הטובים ביותר לפורמט, אבל הם הראו לאנשים שאני אעבוד איתם בסוף מי אני כזמר וכמוזיקאי. כשאני ניגש לפסנתר, אני לא רוצה שכולם יזכרו אותי עושה קאברים. אני רוצה שאנשים יראו אותי לצד הפסנתר כשאני מבצע את השירים שלי, שהם אמיתיים ונכתבו מליבי ונשמתי וכשאוציא את זה החוצה, אנשים יתרגשו הרבה יותר. יש כל כך הרבה ביקורת ושיפוט על מה שאנחנו עושים – כל דבר וכל שיר, ולא רציתי שזה ייגע במוזיקה שלי. צריך לזכור שזו תוכנית, ועכשיו כשהודחתי ממנה אני מוכן להראות לעולם ולא רק לתעשייה מה אני יכול לעשות".

הרבה פיינליסטים לא הצליחו בעולם המוזיקה אחרי "איידול". למה שדווקא אתה תעשה את זה?

"הדבר הראשון הוא התזמון. הכל זה טיימינג בעולם הזה, ובעת הזו. ועכשיו יש שוק למה שאני עושה ולמה שאני יכול לעשות, והמפיקים יודעים את זה, ההנהלה שלי יודעת את זה ואני יודע את זה. השופטים באו אלי ואמרו את אותו הדבר ואני מוכן לקפוץ על ההזדמנות הזו, אני מוכן להתקפה. הדבר המגניב הוא שלא ממש היתה לי הזדמנות להראות באמת מי אני בתוכנית. התוכנית היא התוכנית, אבל כמוזיקאי וכפרפומר, לא יכולתי באמת להראות את כל מה שיש לי".

למה בעצם?

"חלקית כי בחרתי לעשות את זה ככה, וחלק כי כשאתה עולה לשם ושר קאברים במשך דקה וחצי, קצת קשה להראות למה אתה מסוגל. מהבחינה השנייה, אני הולך בכיוון שונה משאר האנשים ב'אמריקן איידול' בעבר – אני אבצע שיתופי פעולה עם ראפרים, ואכנס למשחק מהר כדי להשיג את המוניטין שיקדם אותי. יש לי את הנחישות ואת כוח הרצון ואני מוכן להילחם כדי להתקדם בתעשייה".

כמה זמן עד שתזכה בגראמי?

"אהה. שנה".

שנה?

"שנתיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנתיים ויש לו גראמי, כן? סטפנו לנגונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז חוץ מהתקפי הנרקולפסיה שהפיק הביצוע האחרון של סטפאנו, הנשיקה המדוברת של קייסי והקללות של טיילור, היה גם הביצוע של ג'יימס דרבין ל-"Uprising" של מיוז. אז מצד אחד, ההופעה התיאטרלית של השיר הזה נראית כמו קריצה ברורה לקהל המעריצות הצעירות של דרבין, שסביר להניח אוהבות מאוד גם את סאגת "דמדומים" שהפכה את השיר למוכר כל כך בארצות הברית. מצד שני, רנדי ג'קסון גילה שדרבין למעשה נענה לאתגר שהציב לו לא אחר מאשר סולן מיוז, מת'יו בלמי - לשיר את הפזמון האחרון באוקטבה אחת גבוהה יותר. בכל מקרה, בשבוע הבא יבוצעו בתוכנית שירים של קרול קינג ו-וואלה! תרבות כבר מרגישה את האדמה נעה מתחת לרגליה.

"אמריקן איידול" משודרת ב-yes Drama HD בכל רביעי וחמישי בשעה 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully