וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירלז אלאוד יתאחדו ב-2012

25.4.2011 / 16:32

להקת הבנות המצליחה תחזור להופיע לציון עשר שנים להקמתה. גם שריל קול תגיע. מנהלת הלהקה: "שריל להוטה להתאחד עם הבנות"

גירלז אלאוד, להקת הבנות הבריטית המצליחה, תחזור לפעילות ב-2012 כדי לחגוג עשור להקמתה – כך חשפה היום (שני) המנהלת של הלהקה, הילרי שואו, למגזין הבריטי The People. הלהקה, בה חברות שריל קול, נדין קויל, שרה הרדינג, קימברלי וולש וניקולה רוברטס, לא הופיעה מאז שחיממה את קולדפליי באצטדיון וומבלי ב-2009, הופעה שלאחריה יצאה לשנת הפסקה שמאז כבר הפכה לשנתיים ומתקרבת לשלוש. "כולם רוצים שהן יעשו קאמבק וזה יהיה בשנה הבאה", אמרה שואו. "זה יהיה עשור להקמתן כך שבטוח יהיה משהו".

המכשול העיקרי לאיחוד של הלהקה הוא קריירת הסולו המצליחה של קול. מאז שיצאו גירלז אלאוד להפסקה הספיקה הכוכבת להוציא שני אלבומים (האחרון שבהם "Messy Little Rainbow" יצא בנובמבר והגיע למקום הראשון במצעד הבריטי, זה שלפניו, "3Words", הגיע למעמד של אלבום פלטינה משולש) ולככב כשופטת בתוכנית הסופר מצליחה של סיימון קאוול, "X Factor". עתה היא עשויה, על פי דיווחים, להופיע גם בגרסה האמריקאית של התוכנית. "שריל להוטה להתאחד עם הבנות," אמרה שואו, "ומתכננת משהו שיכול להיות חד פעמי או לכמה הופעות".

גירלז אלאוד הוקמה ב-2002 כחלק מתוכנית הריאליטי הבריטית "Popstars: The Rivals". הלהקה הוציאו חמישה אלבומי אולפן – כולם הגיעו למעמד של אלבומי פלטינה, כשהאחרון שבהם, "Out of Control" משנת 2008, הגיע גם למקום הראשון במצעד הבריטי – ושחררה כ-20 סינגלים רצופים שהגיעו לעשירייה הפותחת במצעד הבריטי, ביניהם "Sound of the Underground" ו-"The Promise". ב-2009, יצאו כאמור חברות הלהקה להפסקה כדי לפתח את קריירות הסולו שלהן, אך רק קול צלחה במשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully