וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעה של ברי סחרוף הופסקה בעקבות הגשם

עינב שיף

29.4.2011 / 0:35

המוזיקאי עשה כל שביכולתו לקיים את ההופעה באמפי בבנימינה למרות תנאי מזג האוויר הסוערים, אבל נכנע להם לאחר שעה וחצי

מזג האוויר הסוער שנחת לפתע בתחילת האביב גרם לשיבושים גם בעולם המוזיקה: וכך, הופעתו של ברי סחרוף שהתקיימה הערב (חמישי) בזאפה אמפי שוני בבנימינה, הופסקה בעיצומה. ההופעה התקיימה לרגל השקת "אתה נמצא כאן", אלבומו האחרון של סחרוף, ונמכרו אליה כל הכרטיסים.

מלכתחילה חששו המארגנים כי לא ניתן יהיה לקיים את ההופעה בשל הגשם, אך בדחיפתו של סחרוף היא בכל זאת יצאה לדרך. "מצטערים על העיכוב", אמר סחרוף לקהל. "זה לא תלוי בנו". לאחר מכן ביצע סחרוף את "הלוחש במכוניות" ומיד את "עיר של קיץ", שהלהיב את הקהל במשמעותו האירונית למזג האוויר. בה בעת, התכסה הגיטריסט גידי רז בכיסוי ניילון ששימש להגנה על מכשיר הסמפלר שלו ואסף תלמודי ניגן עם אקורדיון מכוסה במגבת. סחרוף ושאר הלהקה המשיכו לנגן תחת הממטרים.

כך, החזיקו סחרוף והלהקה מעמד עד שבזמן ביצועו של הלהיט "העין", הגשם התחזק במידה כזו שכבר לא ניתן היה להמשיך במופע. עם זאת, סחרוף המשיך לבצע את השיר עד סופו כשהסקסופוניסט אייל תלמודי מסוכך עליו במטריה. לאחר מכן, התנצל סחרוף וירד מהבמה וכ-1,300 האנשים במקום פנו לביתם עם הופעה שלא התקיימה עד סופה, אבל עם חוויה שלא ניתן למצוא כל יום ברוק הישראלי.

  • עוד באותו נושא:
  • ברי סחרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully