וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייסי אברמס, מודח "אמריקן איידול": "עשיתי משהו מגניב בתוכנית"

שני גורקביץ'

1.5.2011 / 9:00

קייסי אברמס, המודח הטרי מ"אמריקן איידול", מסכם את תרומתו לתוכנית ומכריע בשאלה מי מנשק טוב יותר: סטיבן טיילר או ג'יי לו? ראיון בלעדי

יממה לאחר שהודח מ"אמריקן איידול", קייסי אברמס נשמע נינוח ואופטימי. "האמת היא שאני מרגיש ממש טוב", אמר בשיחה עם וואלה! תרבות מי שבזכות השופטים ניצל מהדחה קודמת והשבוע נאלץ לעזוב את התוכנית לאחר שזכה למספר הקולות הנמוך ביותר מהקהל. כנראה שהביצוע הג'אזי ומלא הנהימות שלו ל"היידי הו" של קרול קינג לא ריגש במיוחד את הנערות האמריקאיות שמהוות את מירב קהל הצופים של התוכנית.

אין שיירי תהודה מערב האחרון שלך בתוכנית?

"לא לא, העניין הוא שהרגשתי ממש טוב גם אחרי. אני חושב שאולי אתפרק ואבכה מתישהו, אבל כרגע אני מרגיש ממש טוב לגבי מה שקרה אתמול ומה שקורה היום".

אחרי ההדחה נראית כאילו אתה ממש נהנה, וזה די מנוגד למה שאנחנו רואים שם. הרי לפני כמה שבועות פיה בקושי הצליחה לעמוד, ואתה נישקת חצי מהאנשים בקהל ועל הבמה. מה עבר לך בראש?

"מה שעבר לי בראש היה פשוט 'תעשה את זה טוב'. הייתי לחלוטין ב'מוד' אקראי ואם לענות על כל השאלות הצפויות בנושא - לא תיכננתי שאסיים את זה עם היילי, זה פשוט קרה ככה. שום דבר לא היה מתוכנן. אני חושב שאלו לפעמים ההופעות הטובות ביותר, כשאתה מאלתר ומנגן סולו שונה בכל פעם כמו בג'אז. זה הכי טוב, זו התחושה הטובה ביותר בעולם".

ג'ניפר לופז עם סטיבן טיילר בתוכנית "אמריקן איידול". Chris Pizzello, AP
"ציפו שאנשק שוב את ג'יי לו, אז ניסיתי את סטיבן טיילר ". ג'יי לו וטיילר, שופטי "אמריקן איידול"/AP, Chris Pizzello

הלכת לקהל ונישקת את כולם, ואז נישקת את סטיבן טיילר וג'יי לו. האם בדרך כלל אתה אדם שיותר ינשק אנשים מאשר ילחץ את ידם?

"זו שאלה טובה, אבל לא, אני לא נשקן גדול. אני חושב שכשאני על הבמה ואנשים צופים, אני נוטה לעשות דברים שאף אחד לא יצפה להם. אני חושב שאנשים ציפו שאנשק שוב את ג'יי לו, אז ניסיתי את סטיבן טיילר ואז ניסיתי את כל הקהל. אני מנסה לחשוב מה אתם עומדים להגיד ואז מה אני אגיד שיהיה שונה לחלוטין מזה".

ומי מנשק טוב יותר, ג'יי לו או סטיבן טיילור?

"טיילר. ג'יי לו פשוט נתנה לי לנשק אותה, אבל סטיבן טיילור אשכרה נישק אותי בחזרה. זה סיפור אחר לגמרי".

יש כבר הרבה זמן שמועות שאתה והיילי ביחד. אמרת לה משהו בסוף השיר האחרון שלך, האם זו היתה דרכך להיפרד ממישהי שהיא יותר משותפה לשירה?

"נפרדתי מחברתי המוזיקלית המיוחדת, זה כל מה שזה היה. אנחנו לא זוג".

קייסי אברמס עם היילי ריינהרט. imdb
לא זוג, מה פתאום. קייסי והיילי ב"אמריקן איידול"/imdb

כמו לא מעט ממודחי העונה האחרונה, גם לאברמס היתה תחושה לפני התוכנית שזהו הערב האחרון שלו בה. "כן, הרגשתי שאודח הערב", הוא מספר. "אני לא יודע מה זה היה, אולי כי כולם היו כל כך נהדרים באותו הערב. הרגשתי שההופעה שלי היתה די טובה, אבל אחרי שראיתי את ג'ייקוב מפגיז, והיילי הפגיזה וסקוטי ולורן הפגיזו ודרבן כמובן, חשבתי 'החבר'ה האלה יכולים לשאת את התוכנית. אני לא באמת חייב להיות כאן, אז אם אלך הביתה מחר אני מוכן'".

מה "איידול" עשתה לביטחון שלך כאמן שמופיע?

"היא שינתה הכל, פשוט כל דבר ודבר. פעם לא ממש אהבתי לשיר בציבור, ועכשיו אני מרגיש שאני שר טיפה יותר מדי. אני אפילו מתחיל לשיר במסדרונות עם אנשים אקראיים שאני אפילו לא מכיר. אולי זה דבר רע, אבל אני מרגיש הרבה יותר נוח על הבמה ואני מרגיש כאילו אני יכול לעשות עליה כל דבר בעצם".

הבאת ל"איידול" הרבה מוזיקה שלא ממש שמענו קודם בתוכנית, בעיקר ג'אז. האם זו היתה אחת המטרות שלך?

"כן. כלומר, לא יכולתי להרגיש פחות ממדהים, כי אני מרגיש שעשיתי משהו די מגניב בתחרות הזו. אבל כך עשו גם כל שאר המתמודדים מה-13 האחרונים, במיוחד פול שהביא את כל הפולק וג'ייקוב שהביא את כל הגוספל. אני חושב שכולנו תורמים את חלקנו כדי להפוך את 'אמריקן איידול' לטיפה שונה יותר מהשנה שעברה ומהשנה שלפניה, כדי לגוון את הז'אנר".

היית מאוד מבדר לאורך התוכנית. תוכל לספר לנו איך אולי ייראה קונצרט של קייסי אברמס? מה נראה?

"טירוף מוחלט, זו כנראה תהיה גם הכותרת. למשל, ההופעות שלי עם 'Harder to Breath' ו-'Nature Boy' היו מושלמות, והן די סיכמו אותי. חשבתי אז 'בואו פשוט ננגן בעוצמה ונכייף', או 'בואו נאט את זה וננגן בחלקלקות, ננגן קצת ג'אז חלק'".

ואיך ייראה האלבום הראשון שלך אחרי "איידול"?

"על העטיפה בטוח יהיו זקן וקונטרבס. המוזיקה תהיה אולי רוק, אולי ג'אז ואולי תערובת של שניהם. יש לי תחושה שזו תהיה תערובת של רוקנ'רול וכמה אקורדים ג'אזיים".

קייסי אברמס. GettyImages
יהיה זקן, זה בטוח. קייסי אברמס/GettyImages

אז קייסי, שהיה האטרקציה העיקרית וסיפק את מירב הכותרות בעונה הנוכחית, עזב אבל לא לפני שנתן ביצוע זוגי ומקסים עם היילי ל-"I Feel The Earth Move". היילי בעצמה הפגינה ביטחון עם הגרסה שלה ל-"Beautiful", והילדונת לורן אליאנה הפציצה עם ביצוע ל-"Where You Lead", הלא הוא שיר הפתיחה המוכר של "בנות גילמור". ללא אברמס, הכריזמה ובעיות המעיים שלו, נותרנו עם חמשת המקומות הראשונים ועם סיכוי ממשי שלראשונה הזוכה בתוכנית תהיה קטינה. וואלה! תרבות מכינה את תעודת הזהות המזויפת שלה.

"אמריקן איידול" משודרת בכל חמישי ושישי בערוץ yes Drama בשעה 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully