וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביאנלה השלישית לאמנות עכשווית בהרצליה יוצאת לדרך

שני גורקביץ'

2.5.2011 / 12:30

לאחר שעיריית תל אביב צמצמה את תמיכתה בעמותת ArTLV, החליטו אנשיה לחבור לביאנלה השכנה. האירוע המשותף יתקיים בסוכות

הביאנלה השלישית לאמנות עכשווית בהרצליה, תיפתח ב-9 באוקטובר במוזיאון הרצליה וברחובות מרכז העיר. האירוע נערך בשיתוף עם עמותת ArTLV, שהיתה אחראית בשנים קודמות לביאנלה לאמנות של תל אביב אך החליטה להעביר הפעם את פעילותה להרצליה בעקבות צמצום התמיכה מצד עיריית תל אביב.

את התערוכה המרכזית בביאנלה בהרצליה אוצר השנה אורי דסאו, והיא נערכת תחת הכותרת "המכה השנייה". עשרות אמנים מהארץ ומהעולם צפויים להציג במסגרתה עבודות המתייחסות למושג, הלקוח מתורת האסטרטגיה ומתייחס למצבים כגון תגובות, חזרות ועיבודים, עדויות, מקטעים ואף שיבושים. "הכותרת שולחת אותנו הישר לעין הסערה", אומרים המארגנים, "ובאמצעותה אפשר יהיה להגדיר אמנות בתור הסיבוב השני של המציאות. במובן עמוק, כל האופנים שבהם האמנות מחזירה או משקפת את העולם, את ההיסטוריה, את היומיום, מציעים סוג של מכה שנייה".

במסגרת הביאנלה צפויות להגיע לארץ משלחות של אנשי אמנות ואספנים ממדינות שונות, וכן צפוי שיתוף פעולה בין אוצרי ArTLV למספר מוסדות אמנות ידועים בעולם.

בשנת 2008 נערך לראשונה יריד ArTLV, כתערוכה מקדימה לביאנלה של תל אביב, שאמורה היתה להיערך מדי שנתיים. הביאנלה הראשונה נערכה למעשה בשנת 2009, אותה אצרו עדנה מושנזון ומעין שלף, כאירוע מרכזי בחגיגות ה-100 לתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully