וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "המשרד" תשרוד ללא סטיב קארל?

3.5.2011 / 12:30

מה שווה "המשרד" ללא סטיב קארל? איך אובמה חיסל גם את בן לאדן וגם את דונלד טראמפ? ומה לדון דרייפר ומחלות נפש? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

מי הבוס?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי יזכה לשתות מכוס "הבוס הטוב בעולם"? סטיב קארל בפרק האחרון שלו ב"המשרד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שבע שנים, השבוע זה קרה: מייקל סקוט (סטיב קארל), הבוס הכי שרוט על המסך שלכם, החתים כרטיס בפעם האחרונה. בפרק מיוחד נפרדו ממנו עמיתיו למשרד, שעזב אותם בשביל דנבר וכדי להתחתן עם אהובתו הולי והשאיר אותנו עם דמעות בעיניים וריקנות בלב. לנעליו של כוכב "המשרד", שחתום על הביטוי "That's What She Said" (וזכה למחווה יפה מצד הרשת המשדרת NBC, שאפשר לראות בקישור המצורף), נכנס לפני כשבועיים הקומיקאי וויל פארל, שהגיע כמחליף זמני. ואולם, יוצרי הסדרה טרם חשפו מי ינהל באופן קבוע את הסניף של חברת הנייר דנדר מיפלין, אבל כן הודיעו שלמרות הכול התוכנית תמשיך לעונה נוספת.

סדרות רבות ניסו להמשיך הלאה אחרי לכתה בטרם עת של הדמות הראשית. לחלקן זה אפילו הצליח: "אי.אר" לאחר לכתו של ג'ורג' קלוני הצליחה להמשיך ל-10 עונות נוספות, CSI אמרה יפה שלום לגיל גריסום (ויליאם פטרסון) והמשיכה לפענוח התעלומה הבאה עם מחליפו ריי לאנגסטון (לורנס פישבורן המצוין) וגם "NYPD" שהצליחה להמשיך הלאה לאחר עזיבתו של ג'ימי סמיתס.

אבל יש גם כאלה שנכשלו. כך למשל, בעונתה התשיעית של הסדרה "סקראבס", ניסו היוצרים לראות אם בית החולים "הלב הקדוש" ימשיך לפעול גם ללא נוכחותו המטורללת של ג'יי.די, הלא הוא זאק בראף. התוצאה: הסדרה לא חודשה לעונה נוספת וסיימה את הקריירה בטעם מריר משהו. גם הסדרה "תיקים באפלה" לא הצליחה לשרוד את לכתו של מאלדר (דיוויד דוכובני) והמעריצים הצביעו בשלט והודיעו שג'ינג'ית אחת לבד מול החייזרים זה פשוט לא מספיק. גם ב"שמונה חוקים פשוטים", מותו של השחקן הראשי ג'ון ריטר (מ"שלושה בדירה אחת" האגדית) מקרע בעורק הלב נתן לסדרה לשבת שבעה לעונה אחת בלבד, לפני שהיא סיימה את הקריירה.

נכון לעכשיו, ל"משרד" יש אנסמבל שחקנים מצוין, שחקן מחליף מבטיח ואף לא אדם אחד שסובל מבעיות לב או מחשק לעשות מחזמר בברודווי. מי יודע, אולי כך נזכה לראות את החבר'ה האלה גם ממשיכים לפנסיה רגילה ולא לפנסיה מוקדמת.

המדובר

ג'ון גרישם. AP
שובו של מיץ' מקדיר. ג'ון גרישם/AP

אחרי שכל ספר אפשרי שלו עובד לסרט קולנוע, משתלט ג'ון גרישם גם על המסך הקטן: רשת NBC הודיעה השבוע כי היא תעבד את רב המכר של גרישם "הפירמה" לסדרה בת 22 פרקים. ב-1993 עובד הספר לסרט קולנוע מצליח בכיכובו של טום קרוז, והסדרה אמורה למצוא את הגיבור, המשפטן הצעיר מיץ' מקדיר, 10 שנים אחרי, כשהוא יוצא מהתוכנית להגנת עדים. הליהוק לסדרה יחל בזמן הקרוב, והיא אמורה להתחיל את הצילומים כבר ביולי. כבר הרבה זמן שאין דרמה משפטית טובה בטלוויזיה האמריקאית ואולי גרישם יביא את הישועה.

המיותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואו, איזו מהומה אם זה היה קורה בארץ. רשת FOX ניוז מודיעה על מותו של...לא ברור/מערכת וואלה!, צילום מסך

FOX ניוז איננה ידועה בחיבתה לדמוקרטים. למעשה, היא די מתעבת אותם. אבל נראה שהרשת ששכרה לשורותיה את הסלב הרפובליקני מס' 1 שרה פיילין ותמכה בגלוי בכל מועמד רפובליקני לנשיאות, הזוי ככל שיהיה, הלכה צעד אחד רחוק מידי: במהלך יום השידורים רווי קריאות השמחה וההתפעלות מחיסולו של מנהיג אל-קאעדה אוסמה בן לאדן, התרחשו כמה פליטות פה קטנות של מגישי הרשת.

כך, למשל, הכריז מגיש במהדורה המקומית של הרשת בסן דייגו כי: "President Obama is confirmed dead". במקרה אחר, נכתב על המסך "אובמה בן לאדן", ואילו המגיש הרלדו ריברה היה קצת יותר יצירתי ואמר: "אובמה מת, לא אכפת לי". המגישים הנבוכים מיהרו לתקן את עצמם, אבל אי אפשר היה שלא לתהות אם לא מדובר במשאלת לב כמוסה.

אבל אם נשים לרגע את הבדיחות בצד (רק לרגע, באמת), הכוכב האמיתי של הערב היה נשיא ארצות הברית. במבט מלא כריזמה הוא פנה לאומה במילים ששודרו שוב ושוב אחר כך ברשתות הטלוויזיה ברחבי העולם, וסיפר לעם האמריקאי כי הוא הצליח היכן שבוש נכשל. אבל הניצחון שלו על אוסמה בן לאדן ואפילו ההשפלה של קודמו בתפקיד לא השתוו למכה המוחצת באמת: יומיים לאחר שמצא את עצמו תחת מתקפת ה"הוא-לא-נולד-בארצות הברית" של יריבו דונלד טראמפ ונאלץ להציג את תעודת הלידה שלו, בחר אובמה לכנס את מסיבת העיתונאים בדיוק בשעה בה משודרת תכניתו של איל ההון המזדקן בעל השיער הג'סטין ביברי, "המתמחה: עונת סלבס". אכן, חיסול ממוקד.

הביזאר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים את זה משמאל? משוגע! משוגע אנחנו אומרים לכם! ג'ון האם ב"מד מן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונת הפרסים בארצות הברית וההתרוצצויות האינסופיות ביניהן יכולות לגרום לשחקן לרצות לפרוש מהעסק לטובת קריירה במקצוע נחשק כמו סריגה. אבל אם חשבתם שעונת הפרסים כבר מאחורינו, תחשבו שוב: לאחר שארגונים כמו GLAAD (ארגון ההומואים והלסביות האמריקאי) וארגונים נוספים המייצגים את הקהילה השחורה בארצות הברית העניקו את פסלון הזהב שלהם לסרטים ולסדרות שייצגו את הקהילה שלהם בצורה הטובה ביותר, החליטו ארגונים אחרים, פחות מוכרים, שגם הם רוצים קצת אבק כוכבים.

כך, בשבוע שעבר חילק ארגון PRISM פרסים לסרטים ולסדרות שייצגו בצורה הטובה ביותר מחלות נפש. מסתבר שיש דרך נכונה להציג מחלת נפש בטלוויזיה, ובאופן די מדהים צ'רלי שין לא היה בין הזוכים. בתחום הטלוויזיה היתה זו הסדרה "מד מן" שזכתה בפרס הנכסף בעקבות משחקו של ג'ון האם כדון דרייפר השרמנטי, אך בעל הנפש האפלה.

ליהוק-שיחוק

דילן מקדרמוט. Frazer Harrison, GettyImages
וולקאם בק, האני. בקרוב הופעת האורח ב-"glee"? דילן מקדרמוט/GettyImages, Frazer Harrison

אחרי שבשבוע שעבר סיפרנו לכם שג'סיקה לאנג לוהקה לפיילוט החדש של ריאן מרפי "American Horror Story" ברשת FX, נחשף השחקן שיככב בסדרה לצידה: דילן מקדרמוט תכול העיניים לוהק לתפקיד הראשי ויככב לצדן של לאנג וקוני בריטון ("אורות ליל שישי"). לאחר שסיים תפקיד לא מוצלח במיוחד ב"כחול כהה". עם רזומה כבובי דונל הכריזמטי ב"הפרקליטים" (של תרנגולת הזהב הטלוויזיונית לשעבר, דיוויד אי.קלי), ייכנס מקדרמוט לנעליו של הפסיכולוג בן הרמון, שמוגדר כ"אוהב את משפחתו, אך פוגע באשתו". אם הוא צריך עורך דין לענייני גירושין, לפחות יש לו קשרים.

לינק לעת צרה

איאן גומז מתוך "קוגר טאון". imdb
מה עובר לו בתוך הראש? איאן גומז, בתפקיד אנדי טורס "בקוגר טאון"/imdb

לא יכולים לחכות כבר לעונה הבאה של "קוגר טאון"? מתגעגעים קשות לאנדי טורס (איאן גומז) והחלומות שלו? סתם משעמם לכם ואין מה לראות בטלוויזיה? הלינק הבא ייתן לכם את כל מה שאתם צריכים ובהחלט גם את מה שלא. הסדרה בכיכובה של קורטני קוקס מתחזקת מזה תקופה ארוכה סדרה אינטרנטית חביבה, שעוסקת בחלומותיו של אנדי בזמן שעת הסייסטה היומית שלו. זה מתחיל בערפדים בבית הספר ונגמר במיוזיקל מושקע.

מי אמר למי?

ג'יי לנו, קונאן אובריאן ודיוויד לטרמן. AP
המשולש הזה לא נגמר, הא? לנו, אובריאן ולטרמן/AP

“Happy Birthday to Jay Leno. 61 years old today. Jay, of course, being one of the few tyrants still alive, all of his friends got together and had a cake. Jay cut the cake with the same knife he stuck in Conan’s back".

(דיוויד לטרמן מאחל יום הולדת שמח לג'יי לנו בדרכו המיוחדת)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully