וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליק ופורטיס יופיעו בפסטיבל מוסררה

עינב שיף

3.5.2011 / 19:22

ההרכב המתקאמבק ופורטיס יופיעו בגרסה ה-11 של הפסטיבל הירושלמי, לצד מלכה שפיגל וכ-150 אמנים שונים

פסטיבל מוסררה מיקס של בית הספר הירושלמי ליצירה רב תחומית ייערך השנה בפעם ה-11 בין התאריכים 24-26 במאי. במשך הפסטיבל יוצגו בלב רחובות שכונת מוסררה תערוכות בנושאים שונים ומז'אנרים שונים. האוצר הראשי של הפסטיבל הוא אבי סבג, שיחד עם אוצרים נוספו בחרו ב-150 אמנים מתחומים שונים שיציגו ויופיעו בפסטיבל.

בין השאר, יקים הפסטיבל במה מרכזית בה יופיעו הקליק, בהופעה במסגרת האיחוד, עליו פורסם לראשונה בוואלה! תרבות. לצידם, יופיעו גיבורים אחרים של תקופת הגל החדש, בהם רמי פורטיס, מלכה שפיגל שתגיע לישראל, האמנית המיוחדת למדי מאירה אשר בהופעה נדירה, להקת 3ח ועוד. האמנים שיקחו חלק בפסטיבל הם יאן טיכי, גסטון צבי איצקוביץ', יעל ברנט, גיא יצחקי, יעל שמידט, רונן סימן טוב, דפנה גרוסמן, ליאור אמיר קריאל, יוסף שפרינצק, נסרין נג'אר, נועה צדקה ועוד.

"הפסטיבל הקרוב ממשיך במסורת של חשיפה ומתן ביטוי לקולות אלטרנטיביים", אומר סבג. "יחד עם זאת הוא מעניק חוויה תרבותית שנוגעת בכל אחד, גם משום שהיא מורכבת מהשילוב הייחודי רק לשכונת מוסררה: אנשים, מקום ואמנות. רבים מהפרפורמנס ארט והוידיאו -ארט מזמינים את הקהל לקחת חלק בעשייה האמנותית ותושבי השכונה יחד עם המבקרים בפסטיבל והאמנים מהארץ ומהעולם יוצרים נקודות מפגש מרגשות וחד-פעמיות". הכניסה לאירועים בבמה המרכזית בפסטיבל הם בתשלום ולשאר האירועים – הכניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully