וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע ביטל ברי סחרוף השתתפות בהופעה ליום הזיכרון?

עינב שיף

4.5.2011 / 18:03

המוזיקאי הצטרף לעמיר בניון ושולי רנד, שהחליטו שלא להופיע באירוע של עמותת "זוכרים" במעמד ראש הממשלה בגלל שהכניסה לקהל אינה בחינם

תקרית לא נעימה לפני האירוע של עמותת "זוכרים", לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, שאמור להתקיים ביום א' הקרוב בבריכת הסולטן בירושלים: ברי סחרוף החליט לבטל את השתתפותו באירוע, כיוון שנודע לו שהכניסה לקהל הרחב באירוע אינה בחינם, כך נודע לוואלה! תרבות. בכך, סחרוף החליטו להצטרף לעמיר בניון ושולי רנד, שגם בחרו שלא להגיע לאירוע מאותה הסיבה.

האירוע של עמותת "זוכרים" הוא אחד האירועים הגדולים המתוכננים ליום הזיכרון הקרוב. באירוע, בו אמורים להשתתף גם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואישים בכירים נוספים, אמורים להופיע דודו אהרון, שלמה גרוניך, עידן עמדי, הראל סקעת, דויד ברוזה ועוד. מחירי הכרטיס לאירוע נעים בין 45 ל-90 שקלים.

מנהליו של ברי סחרוף העדיפו שלא להתייחס לדברים, אולם אישרו כי האמן ביטל את הופעתו. מעמותת "זוכרים" נמסר בתגובה: "האירוע אינו נתמך כולו בכספי ציבור והמכירה נועדה לממן אך ורק את התשלום לאמנים, מערכות ההגברה והוצאות האבטחה. יש להדגיש כי האירוע נעשה לחלוטין ללא כוונת רווח ואנו מקווים שבשנה הבאה הוא יזכה לתמיכה הציבורית הנדרשת שתייתר את הצורך בהשתתפות הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully