וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקם ושילם

דרור רפאל

5.5.2011 / 7:25

אוסמה מת ואובמה מבסוט, וויליאם וקייט כן, ליאו ובר כבר לא, ורק ההסכם המעולה בין פתח לחמאס מבאס את כולם. דרור רפאל איזונים ובלמים

איך עוד לא עשו?

עברו כבר ארבעה ימים מאז החיסול ועוד אין שיר שמסמפל את נאום הנקמה של בוש עם נאום הקיום של אובמה וברקע מוזיקת טכנו. אין עוד משחק מחשב שמדמה כניסת כוחות אמריקאים לווילה. וגם משחק פייסבוק על אותו עיקרון רק עם חברים שמשחקים יחד איתך. איך עוד לא קמו מאות תיאוריות קונספירציה שטוענות שבן לאדן חי יחד עם אלוויס פרסלי, היטלר וג'ון קנדי בחווה באריזונה?

עוד אין אפליקציה שמראה כל דקה כמה אתה רחוק מאבוטובאד. או ספר שמתאר את קבלת ההחלטות של הנשיא אובמה. או מכירת האקדח של בן לאדן באי-ביי. או אישה שטוענת שגם היא היתה בווילה אך יצאה חיה, ועכשיו מתראיינת לאופרה ווינפרי והופכת לכוכבת על, עוברת לגור בארצות הברית, מקבלת תוכנית טלוויזיה בה היא מארחת נשות ארכי-טרוריסטים נוספות, וגם הופכת למליונרית, אך בגלל בעיית סמים קשה נופלת, ורק אחרי מספר שנים כתב "60 דקות" בוב סיימון מגלה אותה בקרן רחוב חסרת כל והומלסית. אז היא תהפוך לאשת השנה ותופיע על שער הטיימס.

עברו ארבעה ימים וכל זה עוד לא קרה. נחכה עוד שבוע.

מי אמר שבנפול אויביך אסור להגזים בשמחה?

באמריקה צריך לחגוג ובגדול. גם אם הסיבה לחגיגה היא מוות וטרור. במלחמת בן לאדן-ארצות הברית לא ברור מי ניצח. בכל זאת, הוא הפיל להם שני מגדלים וקטל אלפים, ואחרי 10 שנים וטריליון דולר הם הצליחו לחסל אותו. כמו מרדף מכוניות בסרט אמריקאי, בדרך להפי-אנד עשרות ניידות מנפצות וקוטלות נשים, ילדים וזקנים רק כדי שהאיש הרע ייתפס.

בן לאדן חוסל והאמריקאים יוצאים למסיבות רחוב: זיקוקי דינור, צעקות "יו-אס-איי!", חגיגות ענק בכל היבשת וגוד בלס אמריקה. אובמה מגיע לגראונד זירו לסגור מעגל. הרצון לסגירת מעגלים כשמישהו מת לא ברור. הוא מת, הכל נגמר, למה צריך להוסיף גם טקס רשמי?

בקרוב יהיו פנים חדשות לשטן ואמריקה תרדוף אחריו. אז שוב יתחיל המרדף הגדול שבסופו גם הוא ייתפס. ואז יתחילו החגיגות הגדולות באמת. עד הרשע הגדול הבא.

למה הסכם הפיוס בין פתח לחמאס מצוין לנו?

כי ככה הם ביחד. לא עוד שני ארגונים שונים שאנחנו מנסים לדבר או לא לדבר איתם. לא עוד הטיעון שאין עם מי לדבר, ואם הסכמתי עם הפתח, מי לידי יתקע שהחמאס יסכים וכו'. ההסכם טוב כי הוא עובד לפי שתי מתודות בסיסיות בתחום של ניהול סכסוכים: קואופטציה, כלומר שיתוף האויב, והחלשת היריב הפנימי (ניטרול הספוילר).

ההסכם טוב כי מעכשיו גם אבו מאזן, סלאם פיאד ודמויות שפויות נוספות שותפים להחזקת שליט ויהיה קל יותר להחזירו. ההסכם מכניס בכפיפה אחת את כל הפלסטינים ונותן להם תשתית טובה יותר למדינה בגבולותיהם, שהיא אינטרס ישראלי. מעכשיו נבוא בתביעות למדינה אחת ולא לארגוני פלנגות עם הנהגה בעייתית.

אז אם ההסכם כל כך טוב, למה כולם חושבים שהוא כל כך רע?

כמה עניינים שלא קשורים

לפיקוד העורף: ואם מצאתי את המרחב המוגן ואז שכחתי איפה הוא, מה אז?

לקייט מידלטון : למה לא סיפרת שאחותך יפה ממך?

לקריית מוצקין : אם אין לכם מים תאכלו עוגות.

לאובמה : לקח לך שנתיים לזייף תעודת לידה, כמה זמן ייקח לך לזייף תמונות של בן לאדן מת?

לספירת העומר: תודה על חמישה שבועות בלי חתונות עם זריקת כספים לזוגות שממילא יתגרשו, בופה עם אוכל דוחה ושמלות כלה סטייל קייט מידלטון.

לכלות שרוצות שמלה סטייל קייט מידלטון כדי להרגיש מיוחדות : איך מיוחדות אם מידלטון לבשה כבר את השמלה?

לבר רפאלי: אם זה נכון שנפרדת מליאונרדו, אל תבני עליי.

חג עצמאות שמח!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully