וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום ו': "ת'ור", "של עכברים ואנשים" והחדש של ביסטי בויז

לילך וולך

6.5.2011 / 7:00

"ת'ור" הוא סרט קיץ מושלם וכיפי, "של עכברים ואנשים" הקלאסי יעביר לכם שבת מענגת של קריאה וביסטי בויז עושים מוזיקה שהיא כיף טהור - וואלה! תרבות עם המלצות לסופ"ש

סרט

אם סרטי גיבורי הקומיקס בדרך כלל נופלים בקטגוריה של גילטי פלז'ר, הנה בא "ת'ור" ופותח את עונת סרטי הקיץ בכבוד, בלי שתרגישו צורך אחר כך להתנצל על שנכנסתם לראות את הסרט רק כדי לברוח אל האולם הממוזג.
עלילות גיבור על משתדכות הפעם באופן מפתיע אבל חלק להפליא לבמאי הבריטי קנת' בראנה שמוכר דווקא מהעיבודים השייקספירים כבדי הראש שלו. אבל אל חשש – בסרט הזה מוכיח בראנה שהוא מבין מצוין את הניואנסים של סרטי קומיקס, וספציפית של "ת'ור" המספר על אל נורדי שמגיע לכדור הארץ ולא מבין למה איש לא מתפעל או ירא ממנו.

סצינות האקשן מעולות, והסרט מרופד בכוכבים אטרקטיביים כמו נטלי פורטמן, אנתוני הופקינס, וכריס המסוורת החתיך באופן לא חוקי. כולם מפגינים כימיה נהדרת, קלילות וחוש הומור ובסך הכל מייצרים סרט כיפי, מתוק ומעט תמים שיגרום לכם להתרפק על סרטי הילדות שלכם.

ספר

אין שום סיבה ממשית לייחד רק את יום כיפור ליום של השתקעות בפעילות האינטימית של קריאת ספר. גם סתם סוף שבוע שלפני החום הגדול שעוד צפוי לנו ראוי ומתאים לבליעת ספר, במיוחד אם מדובר בקלאסיקה קצרצרה ומוצלחת כמו "של עכברים ואנשים" של ג'ון סטיינבק.

את סיפור העלילה הנוגעת ללב - על החברות כנגד כל הסיכויים בין ג'ורג' הפיקח והחד לבין לני הענק רפה השכל, ועל הטרגדיה שכל הזמן רובצת לפתחם – אתם בטח מכירים מאחד העיבודים לתיאטרון או לקולנוע שנעשו על פי הנובלה האמריקאית. סטיינבק, שהרבה להתעסק בקשיים רגשיים על רקע משבר כלכלי, מזקק במאה וארבעים עמודים עלילה קולחת, משכנעת ועדיין רלבנטית, שתסחוף אתכם לתוך הספר מבלי שתרצו להיפרד ממנו.

אלבום

בשביל להתאושש מהמלנכוליה הקלה בספר "של עכברים ואנשים", נסו את החדש של ביסטי בויז שמושך טונות של תשומת לב. עכשיו, אלבום חדש של ביסטי בויז הוא לא רק עוד אלבום חדש – הוא אירוע שכולם חייבים לדבר עליו לפני, במהלך ואחרי. כולם מנתחים כל ביט וכל חרוז כדי לבדוק האם הטריו הניו יורקי האדיר הצליח במשימה הכי קשה להרכב במעמדו – להדביק את הציפיות.

"Hot Sauce Committee Part.2" הוא אלבום ההיפ הופ ה"רגיל" הראשון של הבויז מאז 2002. וקודם כל הוא יצירה שלא שמה קצוץ על הציפיות – ואחרי זה מתעלה עליהן. ביסטי בויז עושים כאן הרבה רעש שמח עם ההומור הייחודי רק להם באווירה שהיא גם מחווה לאולד-סקול ממנו הם באו וגם יצירה רלוונטית לחלוטין ל-2011. לצד האזנה לאלבום, חובה גם לצפות ב-"Fight For Your Right Revisited", הסרטון בן ה-30 דקות שהלהקה יצרה לקידום האלבום, שמדגים במדויק למה לא משנה מה יקרה, שום דבר שביסטי בויז יעשו לא יכול לעבור בשקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully